پنجمین شماره نشریه داخلی «کوثر حکمت» منتشر شد

نشریه کوثر حکمت

پنجمین شماره فصلنامه داخلی «کوثر حکمت» به کوشش گروه علمی آموزشی فلسفه اسلامی جامعه الزهرا علیهاالسلام منتشر شد.

به گزارش روابط عمومی، پنجمین شماره فصلنامه داخلی «کوثر حکمت»  به همت گروه علمی آموزشی فلسفه اسلامی جامعه الزهرا علیهاالسلام منتشر شد.

در این نشریه پنج مقاله با موضوع فلسفه و عناوین مختلف به چاپ رسیده است که مقالات «بررسی تطبیقی معاد جسمانی از منظر صدرالمتألهین و حکیم زنوری» نوشته مرضیه میرزا حسینی، «تبیین و بررسی دیدگاه علامه طباطبایی درباره چگونگی معیت بدن مثالی و نفس پس از مرگ» به قلم سحر خوئینی و یحیی نور محمدی هستند.

همچنین مقالات «چیستی و هستی نفس از منظر صدرالمتالهین و بررسی آن براساس آیات و روایات» به نگارش مرضیه عربی، «تبیین فلسفی هدفمندی عالم با تأکید بر نقد داروینیسم» تألیف فاطمه حیدری و «نقش حکمت متعالیه در بنیان‌های فکری انقلاب اسلامی ایران» نوشته زهرا حبیبیان از دیگر مقالات درج شده در این شماره نشریه هستند.

نشریه «کوثر حکمت» در سال ۱۳۹۷ با هدف تقویت توان پژوهشی بانوان طلبه رشته فلسفه و یا مقالات مرتبط با رشته فلسفه در جامعه الزهرا علیهاالسلام راه اندازی شده است.

پژوهشگران می‌توانند مقالات خود را از طریق رایانامۀ kh@jz.ac.ir ارسال کنند و جهت مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۳۲۱۱۲۳۵۴ تماس بگیرند.

دانلود راهنمای نگارش و تنظیم مقالات نشریه کوثر حکمت

تصویر خبر

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱