تجدید میثاق بسیج طلاب جامعه الزهرا(س) با ولایت در یوم الله 9 دی

بصیرت فاطمی و استقامت علوی به سبک حاج قاسم

شهید سلیمانی

بسیج طلاب جامعه الزهرا علیهاالسلام همزمان با حماسه یوم الله 9 دی با رهبر معظم انقلاب مدظله العالی و آرمان های نظام جمهوری اسلامی میثاقی دوباره بستند.

به گزارش روابط عمومی، بسیج طلاب جامعه الزهرا علیهاالسلام به مناسبت سالروز حماسه 9 دی، روز بصیرت و میثاق امت با ولایت، با رهبر معظم انقلاب مدظله العالی و آرمان های نظام جمهوری اسلامی ایران تجدید میثاق کردند.

در این بیانیه آمده است:

«وقتی به زندگی تو نگاه می‌کنم، واژه‌ها  غریبه می‌شوند، حقیقت چیست که نگاهت دنیایی از کلماتی است، که برای گفتنش زبانی به شیوایی زبان یاران زینب را می‌خواهد؛

گویا گوش‌های دنیا توان شنيدن صدای تو را ندارند، وقتی می‌خواستی عشق را معنا کنی، به یک خط و به یک نقطه اشاره می‌کردی؛

گویا پیرو خط علی بودن در خونت آمیخته شده بود، ژرفای اندیشه ات برگرفته شده از ابوذرها بود، اما نه...، تفکرت ازجنس مالک اشتر بود، زمانی که در هیاهوی جنگ قرار می‌گرفت.

اگر در یک قدمی خیمه معاویه قرار می‌گرفت برای نجات امامش شهد پیروزی را به تلخی شکست ترجیح می‌داد، وقتی می‌خواستی برای استقامت مصداقی معرفی کنی، نام بزرگ بانویی را می‌بردی که «لَوْلاکَ لَما خَلَقْتُ الْأَفْلاکَ» بود.

بسیج طلاب جامعه الزهرا علیهاالسلام با گرامیداشت سالروز  یوم الله حماسه ۹ دی  بار دیگر با آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی و دفاع از سنگر حصین ولایت تجدید پیمان بسته و برای ظهور امام عصر عجّل‌الله‌تعالی‌فرجه‌الشریف با الگو گرفتن از بصیرت فاطمی و استقامت علوی وثبات قدم بر ارزش‌های انقلاب اسلامی و راه امام خمینی(ره) و شهدا  قوی‌تر خواهد شد.

«فَإِنَّ حِزْبَ اللَّهِ هُمُ الْغَالِبُونَ»

بسیج طلاب جامعه الزهرا علیهاالسلام

تصویر خبر

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱