انتشار صدوسی‌وسومين شماره فصلنامه «مطالعات قرآنی نامه جامعه»

فصلنامه مطالعات قرآنی نامه جامعه 133

صدوسی‌وسومین شماره فصلنامه «مطالعات قرآنی نامه جامعه» به همت معاونت پژوهش جامعه الزهرا علیهاالسلام منتشر شد.

به گزارش معاونت پژوهش، صدوسی‌و‌سومین شماره فصلنامه علمی تخصصی «مطالعات قرآنی نامه جامعه» با رویکرد جدید (تفسیر و علوم قرآن) منتشر شد.

در این شماره مقالاتی با موضوعات قرآنی در اختیار دانش پژوهان قرار گرفته است، از جمله مقاله « مطالعه کاربردی اصول موضوعه نظام اقتصادی اسلام با محوریت آیات مفسّره» به قلم ریحانه حقانی و مقاله «نقش بانو امین(رحا) در گسترش علوم اسلامی با تأکید بر دانش و روش تفسیری» تألیف ناهید طیبی در این شماره منتشر شده است.

مقالات «بررسی تطبیقی حقوق جنسی زوجه از دیدگاه علامه طباطبایی(ره) و علامه فضل الله(ره)» نوشته مریم قوجایی خامنه و معصومه برخوردار، «مصادیق «خوض» و راهکارهای مقابله با آن با محوریت آیات 68و69 سوره انعام» به نگارش فیروزه دلداری، ««مغزِ قلب» از منظر قرآن کریم (کارکرد تعقّلیِ قلب صنوبری)» نوشته زهره دانشیار و طاهره نورحسن ستیده و «شیوه‌های نقد و تحلیل روایات تفسیری» به کوشش سکینه آخوند و خدیجه بهمنش نیز در این شماره به چاپ رسیده است.

نشریه نامه جامعه از اول اردیبهشت سال 1399 با عنوان «مطالعات قرآنی نامه جامعه» و رویکرد تفسیری، در دبیرخانه هیئت نظارت بر مطبوعات ثبت شده و در تلاش است تا با فراهم آوردن بستری مناسب جهت چاپ مقالات علمی دانش‌آموختگان و پژوهشگران عرصه «تفسیر و علوم قرآنی»، گام مؤثری در ارتقای سطح کیفی پژوهش‌ها و انعکاس برترین‌های پژوهشی بردارد.

این فصنامه علمی تخصصی پذیرای مقالات اساتید، پژوهشگران و محققان حوزه و دانشگاه در حوزه تفسیر و علوم قرآن است.

پژوهشگران می‌توانند آثار خود را از طریق سامانه http://nj.jz.ac.ir ارسال کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۰۲۵۳۲۱۱۲۴۰۰ تماس بگیرند.

تصویر خبر

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱