با همکاری جامعه‌الزهرا(س) و مرکز خدمات حوزه‌های علمیه؛

طرح «خانواده متعالی 2» اجرا می‌شود

خانواده متعالی 2 نهایی

طرح «خانواده متعالی 2» از سوی اداره کل امور طلاب و با مشارکت مرکز خدمات حوزه‌های علمیه، معاونت فرهنگی تبلیغی، مجتمع آموزشی تربیتی هدی و مراکز فنی حرفه‌ای اجرا می‌شود.

به گزارش روابط عمومی و بین‌الملل، سرکار خانم ملیحه عرب خزائلی روز پنجشنبه در گفتگو با واحد خبر، عنوان کرد: طرح اوقات فراغت تابستان 97 با عنوان طرح «خانواده متعالی» از سوی اداره کل امور طلاب و خانواده برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه طرح «خانواده متعالی» در نخستین گام در مسجد حضرت زینب سلام‌الله‌علیها اجرا شد، افزود: با توجه به تراکم جمعیتی بانوان طلبه جامعه‌الزهرا سلام‌الله‌علیها ساکن در پردیسان، طی تفاهم‌نامه‌ای که با مسئول پایگاه فرهنگی _تربیتی مسجد حضرت زینب سلام‌الله‌علیها منعقد شد، طلاب به همراه فرزندانشان طی معرفی‌نامه‌ای در برنامه‌های فرهنگی تربیتی طرح «خانواده متعالی» شرکت کردند.

عرب خزائلی به اجرای طرح «خانواده متعالی 2» اشاره کرد و افزود: این طرح با همکاری و تعامل معاونت فرهنگی تبلیغی، آموزشگاه‌های قرآن و زبان هدی و همچنین مرکز خدمات حوزه‌های علمیه و مراکز فنی حرفه‌ای اجرا می‌شود.

مدیر کل امور طلاب و خانواده یادآور شد: طرح «خانواده متعالی 2» ویژه طلابی است که همسران آنان، طلبه غیرشاغل باشند.

عرب خزائلی گفت: در این طرح، معاونت فرهنگی تبلیغی در برگزاری طرح رویش ویژه تابستان 97 و آموزشگاه هدی در کلاس‌های قرآن و آموزش زبان مشارکت دارند و کلاس‌های این دوره با تخفیف‌های ویژه برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: بانوان طلبه می‌توانند با داشتن معرفی‌نامه از سوی مرکز خدمات حوزه‌های علمیه در کلاس‌های مراکز فنی حرفه‌ای دولتی و آزاد شرکت کنند.

مدیر کل امور طلاب و خانواده یادآور شد: کلاس‌های مراکز فنی حرفه‌ای دولتی به صورت رایگان برگزار می‌شود، مرکز فنی حرفه‌ای آزاد نیز با همکاری و مشارکت مرکز خدمات حوزه‌های علمیه، تخفیف 20 تا 40 درصد را برای بانوان طلبه در نظر گرفته‌اند.

عرب خزائلی در پایان تصریح کرد: بانوان طلبه جهت انتخاب محدوده مورد نظر و کسب اطلاعات بیشتر با شماره 37831784 تماس بگیرند.

 

طرح خانواده متعالی 2

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱