در نخستین شورای تخصصی برنامه ریزی و ارزیابی مطرح شد؛

ضرورت ورود به عرصه آینده پژوهی برای برنامه‌ریزی صحیح سازمانی

مدنی

مدیر جامعه‌الزهرا سلام‌الله‌علیها با اشاره به اهمیت «آینده‌پژوهی» در برنامه‌ریزی‌های سازمانی بیان داشت: نباید به خاطر کارهای روزمره از این مساله بسیار مهم غافل شویم.

 

به گزارش روابط عمومی و بین‌الملل، نخستین جلسه شورای تخصصی برنامه ریزی و ارزیابی با حضور مدیر جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها برگزار شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمود مدنی، در نخستین جلسه شورای تخصصی دفتر برنامه ریزی و ارزیابی با اشاره به اینکه دفتر برنامه ریزی مغز متفکر مجموعه جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها است گفت: بیشتر برنامه‌ها و طرح‌ها پس از بررسی و ارزیابی در این دفتر، به مرحله اجرا می‌رسد. همچنین در این بخش، اسناد راهبردی، آیین‌نامه‌ها و دستورالعمل‌ها مورد بررسی و ارزیابی قرار می‌گیرد و این مسئله اهمیت و جایگاه این واحد را نشان می‌دهد.

وی با اشاره به اهمیت «آینده‌پژوهی» در برنامه‌ریزی‌های سازمانی بیان داشت: نباید به خاطر کارهای روزمره از این مساله بسیار مهم غافل شویم. باید شاخصه‌های آن را مشخص کنیم و با آگاهی از فعالیت‌ها و تصمیمات مراکز همسو در این زمینه گام برداریم.

مدیر جامعه‌الزهرا سلام‌الله‌علیها بحث و بررسی دقیق موضوعات، توجه به ظرفیت‌ها، مشکلات و موانع، مدنظر قراردادن مراکز و اسناد بالادستی و استفاده از نظرات تخصصی، پیشنهادات و راهکارهای صاحب‌نظران را جزو انتظارات خود از این شورای تخصصی عنوان کرد و افزود: البته موانع و مشکلات و برخی محدودیت‌ها نباید مانع کار و پیشرفت امور باشد و موجب یاس و ناامیدی شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین مدنی ادامه داد: تعامل و همکاری بین مدیریت جامعه‌الزهرا سلام‌الله‌علیها و هیات امنای این موسسه در سطح بالا و مطلوبی است و این مساله کمک شایانی به حل مشکلات و برداشته شدن موانع می‌کند.

وی در پایان از همه بخش‌ها و کارکنان خواست تا فعالیت در جامعه‌الزهرا سلام‌الله‌علیها را کار در خانه حضرت صدیقه فاطمه ‌علیها‌السلام تلقی کنند چرا که صاحبخانه ایشان هستند و ما در محضر ایشان خدمت می‌کنیم.

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱