ارائه خدمات تخفیفی عینک و بینایی‌سنجی ویژه طلاب و کارکنان جامعه‌الزهرا(س)

مرکز بینایی سنجی و عینک فروشی

مدیر اداره رفاه و سلامت جامعه الزهرا علیهاالسلام از عقد تفاهم نامه با مرکز بینایی سنجی و عینک فروشی خبر داد.

به گزارش روابط عمومی، خانم سمیه معلمی روز چهارشنبه در گفتگو با واحد خبر، اظهار داشت: تفاهم نامه ای با مرکز بینایی‌سنجی و عینک فروشی هو البصیر به منظور بهره مندی طلاب و کارمندان جامعه الزهرا علیهاالسلام از امکانات آن مرکز با تخفیف مناسب منعقد شده است.

مدیر اداره رفاه و سلامت جامعه الزهرا علیهاالسلام بیان داشت: در سال‌های 95 تا ۹۸ و در 6 مرحله پیاپی، طرح غربالگری بینایی سنجی در جامعه الزهرا علیهاالسلام برگزار شد و امسال با توجه به شیوع ویروس کرونا و عدم حضور طلاب امکان برگزاری پایگاه سلامت مقدور نبود.

معلمی افزود: این اداره جهت رفاه حال طلاب و کارمندان جامعه الزهرا علیهاالسلام با مرکز بینایی‌سنجی هوالبصیر با مدیریت سرکار خانم محمدی، اپتومتریست مرکز قراردادی امضا کرده است.

وی ادامه داد: طی این تفاهم نامه، قاب عینک طبی با 25 درصد تخفیف، ویزیت بینایی سنجی با 50 درصد تخفیف، ویزیت رایگان در صورت خرید عینک از آن مرکز و همچنین تضمین قیمت مناسب نسبت به کیفیت ارائه می‌شود.

مدیر اداره رفاه و سلامت جامعه الزهرا علیهاالسلام یادآور شد: بانوان طلبه و کارکنان جهت مراجعه به مرکز بینایی سنجی هو البصیر واقع در میدان شهید آیت‌الله صدوقی، ابتدای بلوار شهید عطاران و اخذ نوبت با شماره 32911674 تماس بگیرند.

تصویر خبر

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱