مدیر اداره ارزشیابی تحصیلی جامعه الزهرا (س) اعلام کرد:

دفاع از 52 پایان نامه سطح سه و چهار جامعه‌الزهرا(س) در پاییز 99

حجت الاسلام رسولی نیا

حجت‌الاسلام والمسلمین رسولی نیا با بیان اینکه 52 پایان نامه سطح سه و چهار جامعه‌الزهرا(س) در پاییز 99 دفاع شدند، گفت: بیش از هزار و ۱۰۰ طلبه سطح سه و چهار جامعه الزهرا علیهاالسلام در ۲۳ رشته تحصیلی در حال تدوین پایان نامه و رساله علمی هستند.

به گزارش روابط عمومی، حجت‌الاسلام والمسلمین مهدی رسولی نیا در گفتگو با واحد خبر با اشاره به تدوین و دفاع از پایان نامه توسط طلاب سطح سه و چهار جامعه الزهرا علیهاالسلام، اظهار داشت: در پاییز سال جاری، 52 پایان نامه طلاب سطح سه و چهار در 9 رشته تحصیلی دفاع شده است که بیشترین آمار جلسات دفاعیه پایان‌نامه‌ها در این سالها، مربوط به رشته «تفسیر و علوم قرآن» است.

مدیر اداره ارزشیابی تحصیلی جامعه الزهرا علیهاالسلام اظهار داشت: در سه ماه سوم سال جاری به تفکیک دو پایان نامه تاریخ اسلام، دو پایان نامه تبلیغ با گرایش حج، سه پایان نامه تعلیم و تربیت اسلامی، 29 پایان نامه تفسیر و علوم قرآن، هشت پایان نامه فقه و اصول، سه پایان نامه فلسفه اسلامی، دو پایان نامه کلام اسلامی، دو پایان نامه مدرسی ادبیات عرب و یک پایان نامه مطالعات اسلامی زنان دفاع شده است.

حجت‌الاسلام والمسلمین رسولی نیا یادآور شد: برخی از پایان‌نامه‌ها به دلیل شیوع بیماری کرونا، عدم حضور طلاب در قم و محدودیت‌هایی که وجود داشت، به صورت آنلاین و مجازی برگزار شدند و تعدادی نیز به صورت حضوری و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار شد.  

وی با بیان اینکه بیش از هزار و ۱۰۰ طلبه سطح سه و چهار جامعه الزهرا علیهاالسلام در ۲۳ رشته تحصیلی در حال تدوین پایان نامه و رساله علمی هستند، گفت: تا کنون بیش از هزار و ۷۰۰ پایان نامه در جامعه الزهرا علیهاالسلام دفاع شده است.

مدیر اداره ارزشیابی تحصیلی جامعه الزهرا علیهاالسلام یادآور شد: یک نسخه از هر پایان‌نامه دفاع شده جهت استفاده طلاب و پژوهشگران در کتابخانه جامعه الزهرا علیهاالسلام نگهداری می‌شود، برخی از پایان نامه‌ها و رساله‌های علمی هم می‌توانند به عنوان کتاب منتشر شوند که پس از تأیید شورای نشر معاونت پژوهش در نوبت چاپ قرار می‌گیرند.

تصویر خبر

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱