از سوی اداره کل امور تربیتی جامعه‌الزهرا(س) اعلام شد:

فراخوان شرکت در دوره مجازی «مهارت‌های بیان تفسیر قرآن کریم»

دوره مهارت بیان تفسیر قرآن کریم

دوره تخصصی «مهارت‌های بیان تفسیر قرآن کریم» ویژه طلاب حضوری و غیرحضوری جامعه الزهرا علیهاالسلام به صورت مجازی برگزار می‌شود.

به گزارش روابط عمومی، سرکار خانم سیده زهرا حسینی در گفتگو با واحد خبر عنوان کرد: دوره تخصصی مهارت‌های بیان تفسیر قران کریم به همت اداره قرآن و حدیث برگزار می‌شود.

سرپرست اداره کل امور تربیتی جامعه الزهرا علیهاالسلام افزود: با توجه به ضرورت ارائه معارف قرآن کریم و تأکید رهبر معظم انقلاب مدظله العالی بر این امر مهم، اداره قرآن و حدیث با هدف ارتقای توانمندی طلاب در تبیین معارف قرآن کریم، دوره‌ تخصصی مهارت‌های بیان تفسیر قرآن کریم را به صورت مجازی  و آنلاین در سطح مقدماتی در ترم دوم سال تحصیلی جاری  فراخوان کرده است و طلاب می‌توانند جهت شرکت در این دوره‌ ثبت نام کنند.

وی افزود: این دوره با همکاری ستاد عالی تفسیر قرآن کریم زیر نظر جناب حجت‌الاسلام‌والمسلمین قرائتی و با حضور اساتید مجرب و با سرفصل‌هایی نظیر قالب‌های بیان تفسیر، روش برداشت از قرآن مجید، روش های دسته‌بندی آیات قرآن کریم، مهارت انتقال مفاهیم قرآنی به کودکان و غیره برگزار می‌شود.

حسینی یادآور شد: با توجه به شرایط به وجود آمده از بیماری کرونا این دوره به صورت مجازی برگزار خواهد شد و شرایط بهره‌مندی طلاب حضوری و غیرحضوری جامعه الزهرا علیهاالسلام از این دوره به صورت آنلاین و غیرحضوری فراهم شده است.

مدیرکل امور تربیتی گفت: تشکیل دوره تخصصی مهارت‌های بیان تفسیر منوط به حدنصاب رسیدن تعداد افراد ثبت نامی است که پس از انجام ثبت‌نام‌ها به اطلاع متقاضیان خواهد رسید.

وی اضافه کرد: طلابی که دوره مقدماتی را گذرانده اند، جهت تکمیل دوره و دریافت گواهینامه دوره می‌توانند در دوره تکمیلی شرکت کنند.  

حسینی مهلت ثبت نام در این دوره‌ را تا 7 بهمن ماه ۱۳۹۹ اعلام کرد و بیان داشت: ثبت نام در این دوره‌ تنها از طریق مراجعه به صفحه ثبت نام دوره های اداره قرآن و حدیث  در سایت جامعه الزهرا علیهاالسلام به نشانی http://qh.jz.ac.ir امکان پذیر است.

برای کسب اطلاعات بیشتر از ساعت 8 تا 12 با شماره تلفن 02532112088 تماس بگیرید.

تصویر خبر

 

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱