معاون اداری مالی جامعه الزهرا:

مخالفت هیات امنا با استعفای مدیر جامعه الزهرا

سعیدی1

حجت الاسلام والمسلمین سعیدی با اشاره به مخالفت هیات امنای جامعه الزهرا با استعفای حجت الاسلام والمسلمین مدنی گفت: البته تصمیم نهایی برای پذیرش این مسئولیت در دور جدید مدیریت با ایشان است.


به گزارش روابط عمومی، حجت الاسلام والمسلمین محمد سعیدی در گفتگو با واحد خبر با اشاره به استعفای حجت الاسلام والمسلمین مدنی از سمت مدیریت جامعه الزهرا علیهاالسلام گفت: ایشان در حقیقت یک اصل اخلاقی را رعایت کرده اند تا در پایان دوره مدیریتی شان دست هیات امنا و شورای سیاستگذاری را برای انتخاب فرد دیگر باز بگذارند، هر چند ایشان کسالت و بیماری را نیز از دلایل این استعفا ذکر کرده اند.

معاون اداری مالی جامعه الزهرا علیهاالسلام افزود: با این اوصاف هیات امنا استعفای ایشان را نپذیرفته اند و بر ادامه فعالیت ایشان در این سمت اصرار دارند، ولی در نهایت تصمیم بر ادامه خدمت در این مسئولیت با خود ایشان است.

وی در پایان اظهار داشت: همه معاونان و مدیران در جامعه الزهرا علیهاالسلام امیدوارند ایشان با قبول مسئولیت در دور جدید مدیریت، روند تحولی این موسسه علمی را تکمیل کنند.

گفتنی است؛ حجت الاسلام والمسلمین مدنی در متن استعفای خود آورده است: «اکنون که در آستانه دوره جدید تعیین مدیریت این مجموعه هستیم و گزارش فعالیت سال های قبل تقدیم محضر هیئت محترم امناء و شورای محترم سیاستگذاری شده و با عنایت و محبت بزرگواران روبرو شده است از آنجا که باید برای دوره پنج ساله ای مدیریت تصمیم گیری شود و هیئت محترم امناء هم نصب مجدد بنده برای پنج سال را مصوب فرموده اند پذیرش چنین مسئولیت برای این دوره حقیقتاً برای بنده بسیار مشکل است و از دیگر سو بیماری فشار خون بالا که رابطه مستقیم با فشار کاری و استرس های وارده دارد موجب گرفتاری های متعدد بنده شده است.

با عنایت به اینکه به حمد و لطف خدای متعال و عنایت صاحب سرا حضرت صدیقه(سلام الله علیها) دو سرا فاطمه زهرا(سلام الله علیها) بسیاری از امور جامعه در مسیر مناسب خود قرار گرفته و دورۀ تحول پرشتابی را آغاز کرده و زحمات عزیزان پیش از بنده به ثمرات عالی منجر می شود برای دومین بار تقاضا دارم با استعفای اینجانب موافقت کنید و بنده را از پذیرش مسئولیت معاف فرمائید،»

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱