اعلام فراخوان مقاله نشریه «کوثر حکمت»

نشریه

گروه فلسفه اسلامی جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها برای انتشار نشریه کوثر حکمت با موضوع فلسفه فراخوان مقاله داد.

به گزارش روابط عمومی و بین‌الملل، حجت‌الاسلام والمسلمین مجید ابوالقاسم‌زاده، مدیر گروه فلسفه اسلامی جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها در گفتگو با واحد خبر با اشاره به راه‌اندازی نشریه داخلی کوثر حکمت با هدف تقویت توان پژوهشی خواهران طلبه، بیان داشت: با توجه به فرمایش رهبر معظم انقلاب اسلامی که «اگر ژرف یابی و پژوهش نباشد، نتیجه اش ایستادن، درجازدن و با دنیای پیرامون خود به‌تدریج بیگانه تر شدن است»، گروه آموزشی فلسفه اسلامی تصمیم به راه‌اندازی این نشریه گرفته است. نشریه در وهله نخست به صورت نشریه داخلی تخصّصی منتشر می‌شود و امید است در مراحل بعدی به نشریه علمی ـ ترویجی و علمی ـ پژوهشی ارتقا یابد.
مدیر مسئول نشریه کوثر حکمت با اعلام فراخوان مقالات فلسفی یا مرتبط با فلسفه برای انتشار در این فصلنامه، از همه دانش‌پژوهان، اساتید و پژوهشگران خواست تا با ارسال مقالات خود به این نشریه در ایجاد فضای تحقیق و پژوهش سهیم باشند.
وی افزود، با هماهنگی انجام شده با معاونت آموزش و مرکز تخصصی حکمت اسلامی جامعه الزهرا (سلام‌الله‌علیها)، نویسندگان مقالات از امتیازات مادی و معنوی برخوردار خواهند بود.
مدیر گروه فلسفه اسلامی، حجم مقالات را حداقل 3000 و حداکثر 7000 کلمه و با شرط عدم چاپ یا ارسال به نشریات دیگر اعلام کرد و افزود: آثار ارسالی باید براساس ضوابط مورد قبول نشریه نگاشته شود.
گفتنی است، پژوهشگران گرامی می‌توانند مقالات خود را از طریق رایانامۀ kh@jz.ac.ir ارسال و نیز جهت مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر با شماره 32112354 تماس بگیرند.

دانلود راهنمای نگارش و تنظیم مقالات نشریه کوثر حکمت

 

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱