معاون آموزشی تربیتی جامعه‌الزهرا(س) در نشست نمایندگان تربیتی؛

نمایندگان تربیتی جامعه‌الزهرا(س) نقطه آغازین امر به معروف و نهی از منکر هستند

شهیدی

حجت الاسلام والمسلمین شهیدی، مطالعه آیین‌نامه‌های جامعه‌الزهرا(س) به ویژه آیین‌نامه عفاف و حجاب را برای طلاب به ویژه نمایندگان تربیتی ضروری خواند.

به گزارش روابط عمومی و بین‌الملل، حجت الاسلام و المسلمین «ناصر شهیدی» روز دوشنبه در نخستین نشست تربیتی اخلاقی ویژه نمایندگان تربیتی سرویس‌های نقلیه جامعه‌الزهرا(سلام‌الله‌علیها)، عنوان کرد: نمایندگان تربیتی باید نسبت به معارف اسلامی و مسائل تربیتی شناخت کافی داشته باشند تا در این عرصه موفق شوند.

وی با بیان اینکه بحث تربیتی مهات امور آموزشی است، افزود: در قضیه حضرت موسی(علیه‌السلام)، مسائل تربیتی بیان می‌شود؛ همانطورکه انبیای الهی نیازمند به امر تربیتی هستند، ما نیز نیازمندیم.

معاون آموزشی تربیتی جامعه‌الزهرا(سلام‌الله‌علیها) اظهار داشت: مبلغ امور دینی در صورتی می‌تواند مؤثر باشد که خود فرد عامل باشد و حرفی اثرگذار است که از دل و باور برخاسته باشد.

حجت الاسلام والمسلمین شهیدی بر شیوه امر به معروف و نهی از منکر تصریح کرد و گفت: امر به معروف و نهی از منکر باید با صبر و توانایی بر کظم غیظ صورت بگیرد.

وی در ادامه بر لزوم برگزاری جلسات هم اندیشی تأکید کرد و افزود: جلسات مباحثه و نقد و نظر باید مداوم و همراه با بهره‌مندی از تجربیات و پیشگیری از سلیقه‌انگاری باشد.

معاون آموزشی تربیتی جامعه‌الزهرا(سلام‌الله‌علیها)، نمایندگان تربیتی را به مطالعه آیین‌نامه‌های جامعه‌الزهرا(سلام‌الله‌علیها) به ویژه آیین‌نامه عفاف و حجاب توصیه کرد.

حجت الاسلام و المسلمین شهیدی با اشاره به دو فریضه امر به معروف و نهی از منکر، یادآور شد: برنامه امربه معروف و نهی از منکر صرفا منحصر به سرویس‌های نقلیه نیست، بلکه مربوط به هر زمان و مکانی است.

وی با بیان اینکه نمایندگان تربیتی سرویس‌های نقلیه جامعه‌الزهرا(سلام‌الله‌علیها)، نقطه آغازین امر به معروف و نهی از منکر هستند، تصریح کرد: موفقیت شما نمایندگان تربیتی در واقع موفقیت برنامه‌های تربیتی است.

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱