دیدار مدیر شئون دینی و مضیف آستان مقدس امیرالمؤمنین با مدیر جامعه الزهرا

دیدار مدیر شئون دینی و مضیف آستان مقدس امیرالمؤمنین با مدیر جامعه الزهرا

مدیر جامعه الزهرا علیهاالسلام در دیدار مدیر شئون دینی و مضیف آستان مقدس امیرالمؤمنین علیهالسلام هر اقدامی در تقویت جریان اربعین را گام نهادن در مسیر اهل بیت علیهم‌السلام و خدمت به مکتب ایشان دانست.

به گزارش روابط عمومی و بین‌الملل، سیدعیسی الخرسان، مدیر شئون دینی و مضیف آستان مقدس امیرالمؤمنین علیه‌السلام با حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمود مدنی، مدیر جامعه‌الزهرا سلام‌الله‌علیها دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار حجت‌الاسلام والمسلمین مدنی زیارت اربعین را باشکوه‌ترین اجتماع شیعیان عنوان کرد که با هدایت و عنایت معجزه‌سای ائمه اطهار و حضرت سید‌الشهدا علیهم‌السلام برگزار می‌شود.

وی با قدردانی از میهمان‌نوازی و پذیرایی مردم عراق از زوار حضرت اباعبدالله الحسین علیه‌السلام ادامه داد: بی گمان هر اقدامی در تقویت این جریان، گام نهادن در مسیر اهل بیت علیهم‌السلام و خدمت به مکتب ایشان است.

در ادامه این دیدار سیدعیسی الخرسان آمادگی خود و مضیف عتبه امیرالمومنین علیه‌السلام را برای خدمت‌رسانی به زائران اربعین به ویژه کاروان جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها اعلام کرد.

وی تجمع عظیم اربعین را فرصتی مناسب جهت تبلیغ و انتقال فرهنگی دینی و مذهب تشیع به جهانیان دانست و خدمت‌رسانی در این مسیر را یک وظیفه و توفیق الهی عنوان کرد.  

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱