معاون فرهنگی تبلیغی اعلام کرد:

فراخوان شرکت در دوره تربیت کارشناس پاسخگوی سؤالات دینی

تهرانی

فراخوان شرکت در دوره عمومی تربیت کارشناس پاسخگوی سؤالات دینی در دو گرایش «پاسخگویی به مسائل فقهی» و «پاسخگویی به مسائل اعتقادی» از سوی معاونت فرهنگی تبلیغی اعلام شد.

به گزارش روابط عمومی و بین‌الملل، حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسین تهرانی روز پنجشنبه در گفتگو با واحد خبر، عنوان کرد: دورة عمومی تربیت کارشناس پاسخگویی در دو گرایش «پاسخگویی به مسائل فقهی» و «پاسخگویی به مسائل اعتقادی» از سوی اداره پاسخ به سؤالات معاونت فرهنگی تبلیغی برگزار می‌شود.

معاون فرهنگی تبلیغی با بیان اینکه این دوره با رویکرد آموزشی و پژوهشی است، به شرایط متقاضیان این دوره اشاره کرد و افزود: در این دوره، کارگاه‌های تخصصی برای هر یک از گرایش‌ها در نظر گرفته شده است.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین تهرانی اظهار داشت: علاقه‌مندان جهت اطلاع از شرایط پذیرش این دوره به اطلاعیه پذیرش دوره تربیت کارشناس پاسخگو مراجعه کنند.

وی، زمان ثبت نام در این دوره را از 25 مردادماه تا 2 شهریورماه اعلام کرد و گفت: متقاضیان شرکت در این دوره به سایت جامعه‌الزهرا سلام‌الله‌علیها مراجعه کرده و از طریق سامانه مبلغان به نشانی http://tabligh.jz.ac.ir نسبت به تکمیل فرم ثبت نام اقدام کنند.

معاون فرهنگی تبلیغی تصریح کرد: شرکت در دوره عمومی، تعهدی برای جامعه‌الزهرا سلام‌الله‌علیها در بکارگیری بانوان طلبه در اداره پاسخ به سؤالات دینی و شبهات ایجاد نمی‌کند و این اداره در صورت لزوم از ظرفیت این افراد در بخش‌های مختلف بهره‌مند می‌شود.

جهت مشاهده شرایط پذیرش در دوره تربیت کارشناس پاسخگو این پیوند را فعال کنید.

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱