صدوسی‌وچهارمین شماره فصلنامه «مطالعات قرآنی نامه جامعه» منتشر شد

نشریه مطالعات قرآنی نامه جامعه 134

صدوسی‌وچهارمین شماره فصلنامه علمی تخصصی «مطالعات قرآنی نامه جامعه» از سوی معاونت پژوهش جامعه الزهرا علیهاالسلام منتشر شد.

به گزارش روابط عمومی، صدوسی‌وچهارمین شماره فصلنامه علمی تخصصی «مطالعات قرآنی نامه جامعه» با رویکرد تفسیر و علوم قرآن از سوی معاونت پژوهش جامعه الزهرا علیهاالسلام منتشر شد.

در این شماره 6 مقاله در اختیار دانش پژوهان قرار گرفته است، از جمله مقاله «تحلیل نقد شهید مطهری(ره) بر علامه طباطبایی(ره) در مفهوم حکمت الهی» نوشته فریده پیشوایی و ریحانه حقانی، مقاله «معناشناسی غنیمت در آیه خمس از دیدگاه مذاهب اسلامی» به قلم زینب صلواتی زاده و منیر کبیر، مقاله «معناشناسی «لسان» در قرآن به روش نوین» به کوشش معصومه غفاری و محمد رکعی.

مقالات «بایسته‌های اعتقادی و رفتاری مؤثر در «فلاح» از منظر قرآن» تألیف فاطمه مرادی، «رابطه چندمعنایی آیات قرآن با ظهر و بطن با تکیه بر نظرات آیت‌‌الله فاضل لنکرانی» نوشته خدیجه شجاعی علی آبادی و جواد کاظم خانلو و همچنین «جایگاه و کارکرد روایات در تفسیر مخزن‌العرفان» به قلم زینب تقی لو و حسن صادقی از دیگر مقالات منتشر شده در این شماره هستند.

نشریه نامه جامعه از اول اردیبهشت سال 1399 با عنوان «مطالعات قرآنی نامه جامعه» و رویکرد مطالعات تفسیری و علوم قرآن و حدیث، در دبیرخانه هیئت نظارت بر مطبوعات ثبت شده و در تلاش است تا با فراهم آوردن بستری مناسب جهت چاپ مقالات علمی دانش‌آموختگان و پژوهشگران عرصه «تفسیر و علوم قرآنی»، گام مؤثری در ارتقای سطح کیفی پژوهش‌ها و انعکاس برترین‌های پژوهشی بردارد.

این نشریه پذیرای مقالات اساتید، پژوهشگران و محققان حوزه و دانشگاه در حوزه تفسیر و علوم قرآن است.

پژوهشگران می‌توانند آثار خود را با ثبت نام در سامانه http://nj.jz.ac.ir ارسال کنند.

برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۰۲۵۳۲۱۱۲۴۰۰ تماس بگیرید.

تصویر خبر

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱