به همت اداره قرآن و حدیث جامعه‌الزهرا(س)؛

طرح مطالعاتی «شکوه نجوا» برگزار می‌شود

مناجات شعبانیه2

مدیر کل امور تربیتی جامعه الزهرا علیهاالسلام از برگزاری مسابقه شرح مختصر مناجات شعبانیه امام سجاد علیه السلام با عنوان طرح مطالعاتی «شکوه نجوا» خبر داد.

به گزارش روابط عمومی، خانم سیده زهرا حسینی ضمن تبریک اعیاد ماه شعبان، عنوان کرد: ماه شعبان فرصتی است که طلاب  با متن پربار مناجات شعبانیه آشنا شوند؛ چراکه مناجات شعبانیه، مناجات همه ائمه علیهم‌السلام است.

مدیر کل امور تربیتی جامعه الزهرا علیهاالسلام یادآور شد: همه ائمه معصومین علیهم‌السلام، مناجات شعبانیه می خواندند و همین دلیل بر اهمیت و بزرگی این مناجات دارد.

حسینی افزود: در این مناجات، مسائل و معارف بسیاری وجود دارد و آداب مناجات با خداوند تبارک و تعالی را در این مناجات می آموزیم.

وی تصریح کرد: حضرت امام خمینی رحمه‌الله‌علیه در کتاب صحیفه نور ج19، ص253 می‌فرمایند: «مناجات شعبانیه از مناجات‌هایی است که اگر انسان دنبالش برود و فکر در او بکند، انسان را به یک جایی می‌رساند.»

مدیر کل امور تربیتی جامعه الزهرا علیهاالسلام بیان داشت: در این راستا اداره قرآن و حدیث جامعه الزهرا علیهاالسلام در نظر دارد در ایام مبارک شعبان به منظور انس طلاب با ادعیه و بهره گیری از متن نورانی و پربار این مناجات، طرح مطالعاتی «شکوه نجوا» ،شرح مختصر مناجات شعبانیه که برگرفته از کتاب «شکوه نجوا» تألیف استاد فقید حضرت آیت الله مصباح یزدی رحمه الله علیه است، برگزار کند.

حسینی با بیان اینکه مهلت پاسخگویی به سؤالات در این طرح تا 31 فروردین است، تصریح کرد: علاقه مندان می‌توانند جهت شرکت در طرح و دریافت سؤالات و دفترچه به سایت و کانال جامعه الزهرا علیهاالسلام مراجعه کنند.

وی اضافه کرد: بانوان طلبه می توانند  جهت استفاده از متن شرح مناجات و دریافت سوالات به لینک در پیام رسان ایتا به نشانی https://eitaa.com/jz_osulekafi مراجعه کنند.

جهت دریافت دفترچه شرح مناجات شعبانیه این پیوند را فعال کنید.

جهت دریافت دفترچه سوالات این پیوند را فعال کنید.

تصویر خبر

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱