معاون فرهنگی تبلیغی دفتر تبلیغات حوزه علمیه قم:

حوزه باید به سمت امداد فرهنگی حرکت کند

روستا آزاد

حجت‌الاسلام‌والمسلمین روستاآزاد گفت: امروز نهضت خدمت‌رسانی به مردم در قالب‌های مختلف مانند مشاوره، کمک اقتصادی و امداد فرهنگی بسیار کارساز است و از قضا این عرصه، عرصه زنانه است.

به گزارش روابط عمومی و بین‌الملل، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سعید روستاآزاد معاون فرهنگی تبلیغی دفتر تبلیغات حوزه علمیه قم در نخستین جلسه شورای تخصصی معاونت فرهنگی تبلیغی که در سالن جلسات دفتر مدیریت برگزار شد، با اشاره به مباحث تبلیغی در جامعه اظهار داشت: ما باید مخاطبان خود را تقسیم کنیم، برخی از مخاطبان ما به دنبال افزایش و عمق بخشیدن معرفت دینی هستند، برخی مخاطبان به خاطر هجوم اطلاعات با انباشت اطلاعاتی مواجه هستند و تصور می‌کنند که همه چیز را می‌دانند، برخی مخاطبان نیز مرجعیت روحانیت را قبول ندارند که مبلغان باید این فضاها را بشناسند و با توجه به شناخت این فضاها وارد بحث تبلیغ شوند.

عضو شورای تخصصی معاونت فرهنگی تبلیغی تصریح کرد: امروز نهضت خدمت‌رسانی به مردم در قالب‌های مختلف مانند مشاوره، کمک اقتصادی، کمک فرهنگی و امداد فرهنگی بسیار کارساز است و از قضا این عرصه، عرصه زنانه است و بانوان می‌توانند در این عرصه تأثیرگذار باشند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین روستاآزاد با اشاره به اینکه امداد فرهنگی با توجه به دغدغه و دلسوزی بانوان طلبه، بهترین کار است، افزود: بانوان طلبه با توجه به نقش اجتماعی که دارند، باید به سمت امداد فرهنگی پیش روند و ما باید آنان را در این عرصه توانمند کنیم.

وی بر لزوم آموزش مبلغان و توانمندسازی آنان تأکید کرد و گفت: بانوان طلبه می‌توانند با فعالیت در عرصه تبلیغ، نظام جمهوری اسلامی ایران را در مقابل نقشه‌های شوم دشمن حفظ کنند.

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱