در آستانه شهادت شهید قدوسی(ره)؛

نخستین گردهمایی فارغ‌التحصیلان مکتب توحید برگزار می‌شود

مکتب توحید

نخستین گردهمایی پیشکسوتان و فارغ‌التحصیلان مکتب توحید در آستانه شهادت شهید قدوسی(ره)، مؤسس این مرکز علمی حوزوی بانوان برگزار می‌شود.

به گزارش روابط عمومی و بین‌الملل، حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسین تهرانی روز دوشنبه در گفتگو با واحد خبر، عنوان کرد: در آستانه شهادت شهید قدوسی(ره)، نخستین گردهمایی پیشکسوتان و فارغ التحصیلان مکتب توحید که در محضر شهید آیت الله قدوسی(ره) تحصیل کردند، از سوی اداره دانش‌آموختگان معاونت فرهنگی تبلیغی جامعه‌الزهرا سلام‌الله‌علیها برگزار می‌شود.

معاون فرهنگی تبلیغی اظهار داشت: در این مراسم، حجت‌الاسلام‌والمسلمین طباطبایی(زیدعزه) مدیر اسبق جامعه‌الزهرا سلام‌الله‌علیها و بیش از صد نفر از فارغ التحصیلان حضور خواهند داشت.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین تهرانی با بیان اینکه حجت‌الاسلام‌والمسلمین مدنی، مدیر جامعه‌الزهرا سلام‌الله‌علیها از سخنرانان این مراسم است، افزود: در این مراسم، همسر شهید قدوسی(ره) و دو نفر از پیشکسوتان به بیان خاطره و تجارب خود می‌پردازند.

وی تصریح کرد: این مراسم روز جمعه 16 شهریورماه ساعت 8 تا 10 در آمفی تئاتر زیرزمین ساختمان شهید بهشتی(ره) برگزار می‌شود.

معاون فرهنگی تبلیغی یادآور شد: مکتب توحید یکی از مراکز تحصیل بانوان طلبه در قم بود که پیش از پیروزی انقلاب اسلامی از سوی مرحوم آیت‌الله قدوسی(ره) و آیت‌الله شرعی(ره) تأسیس شد که پس از راه‌اندازی جامعه‌الزهرا سلام‌الله‌علیها به فرمان حضرت امام خمینی(ره)، به این مؤسسه علمی حوزوی ملحق شد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین تهرانی در پایان تصریح کرد: حضور پیشکسوتان و فارغ‌التحصیلان مکتب توحید در این مراسم، مایه امتنان است.

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱