مدیر کل امور طلاب و خانواده جامعه‌الزهرا(س) تصریح کرد:

حضور بیش از 90 بانوی طلبه در نمایشگاه اشتغال و کارآفرینی طلاب جامعه‌الزهرا(س)/محصولات جدید اداره امور طلاب و خانواده به زودی رونمایی می‌شود

کارآفرینان آینده

خانم عرب خزائلی به تشریح غرفه‌های «کارآفرینان آینده»، «یاس سفید» و «رونمایی از محصولات جدید اداره کل امور طلاب و خانواده» پرداخت.

به گزارش روابط عمومی و بین الملل، سرکار خانم «ملیحه عرب خزائلی» در حاشیه بازدید از نمایشگاه اشتغال و کارآفرینی طلاب جامعه‌الزهرا(سلام‌الله‌علیها) عنوان کرد: بیش از 90 بانوی طلبه در 65 غرفه این نمایشگاه مشغول فعالیت هستند.

مدیر کل امور طلاب و خانواده اظهار داشت: در این نمایشگاه محصولات صنایع دستی و محصولات غذایی که حاصل دسترنج طلاب و خانواده های آنان است، ارائه می‌شود.

نمایشگاه اشتغال

عرب خزائلی در ادامه به مهدکودک شکوفه‌های بهار واقع در جامعه‌الزهرا(سلام‌الله‌علیها) اشاره کرد و افزود: در مهد کودک جامعه‌الزهرا(سلام‌الله‌علیها)، بیش از 800 کودک حضور دارند که کودکان طلاب از ملیت‌های مختلف هستند ودر این نمایشگاه، غرفه‌ای با عنوان «کارآفرینان آینده» راه اندازی شده که کارهای دستی کودکان در آنجا به نمایش گذاشته شده است.

وی تصریح کرد: این کودکان در حقیقت، کارآفرینان آینده جامعه اسلامی هستند که می‌توانند با یادگیری از مهارت‌های اقتصادی در سن کودکی به سرمایه‌های عظیمی در جامعه تبدیل شوند.

یاس سفید

مدیر کل امور طلاب و خانواده همچنین به غرفه ای با نام "یاس سفید" در این نمایشگاه اشاره کرد که اقدام جدیدی از سوی اداره کل امور طلاب و خانواده است.

عرب خزائلی گفت: این غرفه، کار خود را در زمینه مشاوره ازدواج به خانواده های بانوان طلبه آغاز کرده و دارای پیوست فرهنگی است.

وی تصریح کرد: این طرح یک حرکت فرهنگی در راستای بحث ازدواج است که در آیندهای نزدیک از آن رونمایی می‌شود تا تحولی در عرصه فرهنگی و ازدواج بانوان طلبه ایجاد شود.

رونمایی

مدیر کل امور طلاب و خانواده در پایان به توضیحاتی پیرامون غرفه «به زودی رونمایی از محصولات جدید در اداره امور طلاب و خانواده» اشاره کرد وگفت: اوج تعالی و پویایی حوزه زمانی است که نیازسنجی دقیقی در زمینه فعالیت‌ها و مشکلات جامعه انجام بدهد و مطابق با آن به تولید محصولات جدید با پیوست های فرهنگی بپردازد.

عرب خزائلی بیان داشت: به حول و استعانت الهی در سال جدید، گوش به فرمان رهبر معظم انقلاب اسلامی(مدظله العالی) هستیم و به زودی در اداره امور طلاب و خانواده جامعه‌الزهرا(سلام‌الله‌علیها) شاهد رونمایی از محصولات زیبایی خواهید بود.

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱