دسترسی آسان به اخبار و اطلاعیه‌ها با نصب اپلیکیشن اطلاع رسانی جامعه الزهرا

اپلیکیشن اطلاع رسانی

اپلیکیشن اطلاع رسانی جامعه الزهرا علیها‌السلام امکان دسترسی آسان و آفلاین به اخبار و اطلاعیه‌ها را برای طلاب، اساتید و کارکنان فراهم کرده است.

 به گزارش روابط عمومی و بین الملل، نرم افزار اپلیکیشن اطلاع رسانی جامعه الزهرا علیهاالسلام دارای پنج بخش اخبار، معرفی مراکز جامعه الزهرا علیها‌السلام، بخش دسترسی به سامانه‌ها و اپلیکیشن‌ها، راهنمای تحصیل در جامعه الزهرا علیها‌السلام و داشبورد نیازمندی‌ها است.

در بخش اخبار، امکان مشاهده همه خبرهای منتشر شده در سایت بر اساس دسته بندی موضوعی وجود دارد. همچنین در این بخش مخاطب می تواند برخی از اخبار را نشان‌دار کند تا در مراجعه‌های بعدی دسترسی راحتی به آنها داشته باشد. اشتراک‌گذاری اخبار از طریق پیام‌رسان‌ها از دیگر امکانات این بخش است.

در بخش مراکز، همه بخش‌ها و مراکز وابسته به جامعه الزهرا علیها‌السلام معرفی شده و لینک صفحه یا سایت این مراکز برای دسترسی آسان مخاطبان قرار داده شده است.

شرایط تحصیل در سطوح مختلف جامعه الزهرا علیها‌السلام نیز در بخش راهنمای تحصیل آمده است.

گفتنی است، این اپلیکیشن‌ها که از سوی تیم مهندسی دفتر فناوری اطلاعات طراحی، تهیه و تولید شده است در حال حاضر قابل نصب روی نسخه اندروید است و از قابلیت‌های مهم آن امکان استفاده آفلاین از اطلاعات مندرج در آن است.

اداره نرم افزار و سامانه دفتر فناوری اطلاعات با تلاش گروه مهندسین، آقایان گنجعلی، اسدی، مرادی، عبدالحسینی و احمدیان کار تهیه و تولید این نرم افزارها را برعهده داشته اند. 

علاقه مندان می‌توانند برای دریافت و نصب این اپلیکیشن از نشانی jz.ac.ir/app/news  یا از طریق اسکن بارکد زیر اقدام کنند.

اطلاع رسانی

 

 

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱