اعلام نتایج دومین مرحله سیر مطالعاتی تفسیر نمونه

تفسیر نمونه -برگزیدگان

مدیر کل امور تربیتی جامعه‌الزهرا علیهاالسلام از اعلام نتایج دومین مرحله سیر مطالعاتی تفسیر نمونه خبر داد.

به گزارش روابط عمومی و بین‌الملل، سرکار خانم طیبه‌سادات طباطبایی روز دوشنبه در گفتگو با واحد خبر، عنوان کرد: با توجه به اهمیت و ضرورت آشنایی طلاب با مباحث تفسیر تربیتی قرآن کریم در راستای استفاده فردی و تبلیغی آنان، «دوره غیرحضوری سیر مطالعاتی تفسیر نمونه» به همّت اداره قرآن و حدیث از آذرماه سال 96 برگزار شده است.

مدیر کل امور تربیتی با اعلام خبر برگزیدگان مرحله دوم این دوره، تصریح کرد: خانم‌ها ام‌البنین ترکاشوند فارغ التحصیل جامعه‌الزهرا علیهاالسلام، مریم عرب و عفت کریمی زارچی از مرکز تخصصی تفسیر و علوم قرآن، زکیه انصاری از مدرسه علمیه غیرایرانی و زهره خورشیدی فر از مدرسه علمیه نیمه وقت صبح به عنوان برگزیدگان مرحله دوم سیر مطالعاتی تفسیر نمونه هستند.

طباطبایی بیان داشت: ضمن تبریک به این طلاب گرانقدر، برگزیدگان می‌توانند جهت دریافت هدایای خود تا پایان شهریور به سرای ثقلین واقع در ورودی ساختمان شهید بهشتی(ره) مراجعه کنند.  

وی در ادامه یادآور شد: با توجه به قرار گرفتن پرسشنامه مرحله جامع بر روی سایت جامعه‌الزهرا علیهاالسلام، مهلت شرکت در این مرحله تا 15 شهریورماه تمدید شد.

مدیر کل امور تربیتی افزود: امکان پیوستن افرادی که از مراحل قبل بازمانده‌اند با ارائه پاسخنامه مراحل قبل، همراه با پاسخنامه این دوره نیز وجود دارد.

طباطبایی تصریح کرد: شرکت‌کنندگان می‌توانند پاسخنامه‌های خود را از طریق رایانامه اداره قرآن و حدیث به نشانی quran@jz.ac.ir ارسال کنند.

وی در پایان افزود: دوره بعدی سیر مطالعاتی تفسیر نمونه از جلد 26 این تفسیر گرانقدر و همزمان با سال تحصیلی جدید آغاز خواهد شد.

 

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱