معاون فرهنگی تبلیغی خبر داد:

اجرای طرح جامع تبلیغ شمیم همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید /برگزاری 7 دوره مهارتی در طرح شمیم

طرح شمیم

حجت‌الاسلام‌والمسلمین تهرانی از اجرای طرح جامع تبلیغ شمیم و برگزاری دوره‌های مهارتی این طرح در سال تحصیلی جدید خبر داد.

به گزارش روابط عمومی و بین‌الملل، حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسین تهرانی روز سه‌شنبه در گفتگو با واحد خبر، عنوان کرد: طرح جامع تبلیغ «شمیم» همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید در جامعه‌الزهرا علیهاالسلام اجرا می‌شود و  طلاب ترم چهار به بعد، مبلغان و فارغ‌التحصیلان می‌توانند در این طرح ثبت نام کنند.

معاون فرهنگی تبلیغی، هدف از برگزاری این طرح را توانمندسازی و ارتقای سطح دانش و مهارت تبلیغی طلاب، تربیت نیرو جهت تبلیغ در مراکز مختلف با توجه به مخاطبان گوناگون و ارائه آموزش‌های کاربردی و تخصصی در زمینه‌های مختلف تبلیغی برشمرد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین تهرانی با بیان اینکه این طرح در دو سطح عمومی و تخصصی برگزار می‌شود، گفت: سطح عمومی این طرح  شامل مهارت‌های ارتباطی، سخنوری، روش بیان احکام، رسانه، مدح و رثا، کلاس‌داری و مهارت پاسخگویی است و شرکت‌کنندگان پس از گذراندن دوره عمومی می‌توانند در دوره تخصصی این طرح ثبت نام کنند.

وی تصریح کرد: هر طلبه مجاز به انتخاب حداکثر سه موضوع مهارتی است و غیبت بیش از سه جلسه موجب حذف شرکت‌کننده از این دوره مهارتی می‌شود.

معاون فرهنگی تبلیغی، زمان ثبت نام در این طرح را از 17 تا 25 شهریورماه اعلام کرد و افزود: دوره عمومی این طرح از 31 شهریورماه آغاز می‌شود و همه دوره‌های مهارتی ارائه شده در این ترم تحصیلی تا بهمن‌ماه به اتمام می‌رسد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین تهرانی با بیان اینکه علاقه‌مندان جهت ثبت نام می‌توانند از ساعت ۷ تا ۱۴ با شماره تلفن ۳۲۱۱۲۴۳۱ تماس بگیرند، اظهار داشت: علاقه‌مندان به شرکت در دوره‌های آموزشی جهت دریافت اطلاعات بیشتر به فایل ضمیمه مراجعه کنند.

جهت مشاهده دوره‌های مهارتی طرح جامع تبلیغ شمیم این پیوند را فعال کنید.

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱