21 مهرماه؛ آخرین مهلت شرکت در مسابقه «زینت آسمانی»

مسابقه زینت آسمانی

مسابقه «زینت آسمانی» در محور‌های ادبی ، هنری و رسانه‌ای ویژه اساتید، طلاب، کارمندان خواهر، مبلغان و دانش‌آموختگان جامعه‌الزهرا علیهاالسلام برگزار می‌شود.

به گزارش روابط عمومی و بین‌الملل، فراخوان مسابقه بزرگ «زینت آسمانی» همزمان با هفته عفاف و حجاب از سوی اداره کل امور فرهنگی اعلام شد.

اساتید، طلاب، کارمندان خواهر، مبلغان و دانش‌آموختگان جامعه‌الزهرا علیهاالسلام می‌توانند در این مسابقه شرکت و آثار ارزشمند خود را با موضوع «راهکارهای ترویج فرهنگ عفاف و حجاب اسلامی» در قالب‌های ادبی، هنری و رسانه ارائه کنند.

بخش ادبی در محورهای داستان، فیلم‌نامه، نمایشنامه، خاطره، شعر، متن ادبی، طنز، یادداشت مطبوعاتی و روایت؛ بخش هنری در محورهای طراحی پوستر، بنر، اینفوگرافی و بخش رسانه‌ای در محورهای فیلم کوتاه، مستند، داستانی، مصاحبه، نریشن، موشن‌گرافی و تیزر فراخوان شده است و علاقه‌مندان می‌توانند در هر یک از این بخش‌ها شرکت کنند.

هدف از برگزاری این مسابقه، ترویج فرهنگ عفاف و حجاب اسلامی و ارتقای سطح فکری طلاب، شناسایی نیروهای متخصص جهت گفتمان‌سازی عفاف و حجاب، ارائه راهکارهای مناسب جهت جلوگیری از فروپاشی فرهنگ و ارزش‌های جامعه و جریان‌سازی فرهنگی با هدفی معنوی و ایمانی به منظور ایجاد انگیزه حفظ عفاف و حجاب است.

شرکت‌کنندگان آثار خود را از طریق ارسال پستی به آدرس «قم، خیابان ۴۵ متری صدوق، خیابان بوعلی، حوزه علمیه خواهران جامعه‌الزهرا سلام‌الله‌علیها، معاونت فرهنگی تبلیغی، اداره کل امور فرهنگی و یا از طریق پست الکترونیک به نشانی ghft@jz.ac.ir ارسال کنند.

مهلت شرکت در این مسابقه تا ۲۱ مهرماه است و برگزیدگان مسابقه نیز ۴ آذرماه روز میلاد باسعادت پیامبر گرامی اسلام صلّی‌الله‌علیه‌وآله معرفی می‌شوند.

کمک هزینه عتبات عالیات، کمک هزینه سفر مشهد مقدس، کارت هدیه و هدایای نفیس دیگر از جمله جوایز این مسابقه است که به برگزیدگان هر بخش اهدا می‌شود.

راه‌های ارتباطی جهت ارائه پاسخگویی به سؤالات از طریق تماس با شماره ۰۲۵۳۲۱۱۲۴۲۶ امکان‌پذیر است.

جهت کسب اطلاعات تکمیلی مسابقه «زینت آسمانی» این پیوند را فعال کنید.

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱