همایش علمی پژوهشی بین‌المللی غدیر برگزار می‌شود /واگذاری بخش «بانوان و غدیر»به جامعه‌الزهرا

همایش غدیر - Copy

معاون پژوهش از برگزاری همایش علمی پژوهشی بین‌المللی غدیر و واگذاری بخش «بانوان و غدیر» این همایش به جامعه‌الزهرا علیهاالسلام خبر داد.

به گزارش روابط عمومی و بین‌الملل، سرکار خانم ریحانه حقانی روز سه شنبه در گفتگو با واحد خبر، اظهار داشت: مرکز پژوهش حرم مطهر امام حسین علیه‌السلام در نظر دارد همایش علمی-پژوهشی بین‌المللی «غدیر» را در ایران و عراق برگزار کند که بخش مربوط به زنان این همایش با عنوان «زنان و غدیر» به پژوهش جامعه‌الزهرا علیهاالسلام واگذار شده است.

معاون پژوهش جامعه‌الزهرا علیهاالسلام افزود: محورهای مربوط به این بخش از همایش به وسیله کمیته علمی متشکل از اساتید و پژوهشگران جامعه‌الزهرا علیهاالسلام پیشنهاد و پس از بررسی و تأیید نهایی در دستور کار قرار گرفت.

حقانی افزود: بخش بانوان و غدیر این همایش در 7 محور زنان و رخداد غدیر، زنان و روایت غدیر، زنان و احتجاج به حدیث غدیر، غدیر و فاطمه زهرا علیهاالسلام، نقش زنان در تبیین، ترویج و تعمیق فرهنگ غدیر، غدیر و زنان ادیب و هنرمند و همچنین غدیرپژوهی زنان با بیش از 20 زیرمحور فراخوان شده است.

وی با بیان اینکه مهلت ارسال چکیده مقالات تا 30 مهرماه و مهلت ارسال مقالات تا 30 آذرماه سال جاری است، تصریح کرد: این همایش 2 اردیبهشت ماه سال 98 در قم برگزار می‌شود.

معاون پژوهش جامعه‌الزهرا علیهاالسلام از طلاب و پژوهشگران این مؤسسه جهت تألیف مقالات و ارائه طرح‌های پژوهشی در این زمینه دعوت به همکاری کرد و افزود: علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت همایش به نشانی http://al-ghadir.org و یا کانال همایش در سروش به نشانی  http://sapp.ir/jz_n.ghadir مراجعه کنند.

حقانی در پایان یادآور شد: پژوهشگران و اساتید علاقه مند جهت تبادل اطلاعات خود می‌توانند از طریق ایمیل همایش جامعه‌الزهرا علیهاالسلام به نشانی hamayesh.pajoohesh@jz.ac.ir اقدام کنند.

 

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱