«پشت دیوار اطمینان» منتشر شد

پشت دیوار اطمینان

کتابچه دانش‌افزایی کنترل گفتار با عنوان «پشت دیوار اطمینان» منتشر شد.

 به گزارش روابط عمومی و بین‌الملل، حجت الاسلام والمسلمین محمدجواد رحمتی، مدیرکل صیانت جامعه الزهرا(سلام‌الله‌علیها) در گفتگو با واحد خبر با اشاره به اهمیت حفاظت گفتار و کنترل زبان گفت: امام باقر علیه‌السلام در روایتی می‌فرمایند: «ان هذا اللسان مفتاح کل خیر و شر فینبغی للمومن ان یختم علی لسانه کما یختم علی ذهبه و فضته؛ همانا این زبان کلید هر خیر و شری است، پس سزاوار است که مومن بر زبان خویش مهر بزند همانگونه که بر طلا و نقره‌اش قفل می‌زند.»

وی در ادامه افزود: حفاظت گفتار عبارت است از رعایت اصول حفاظتی در بیان مطالب و خودداری از ذکر اسرار و اطلاعات و هرگونه اتفاقات و تفاسیر مربوط به آنها در محاوره‌ها محافل و مجامع. اتفاقات محل کار و سازمان هم به مثابه اسرار و اطلاعات هستند. اتفاقات خوب علامت نقاط قوت و اطلاعات بد نشانه نقاط ضعف ماست، پس نباید درباره آنها بدون لحاظ نکات حفاظتی با دیگران صحبت کنیم.

مدیرکل صیانت اظهار داشت: حفظ امنیت اسناد و اسرار کارکنان و طلاب جامعه الزهرا(سلام‌الله‌علیها) و ارتقاء سطح دانشی همکاران گرامی در این زمینه در دستور کار این اداره کل قرار دارد و ضمن پیگیری نشست آموزشی در این موضوع، کتابچه دانش‌افزایی حفظ گفتار با عنوان «پشت دیوار اطمینان» با طراحی گرافیکی و ارائه محتوای جذاب، در قالب مکتوب و دیجیتال در شش موضوع «حرف‌هایی برای نگفتن»، «پشت دیوار کنجکاوی»، «تضمین امروز و فردا»، «پشت صفحه نمایش»، «ساده لوحانه» و «مایه‌های دردسر» در اختیار همکاران گرامی قرار می‌گیرد.

وی در پایان با اشاره به اینکه اداره کل صیانت، مشاور و حافظ امنیت کارکنان و طلاب است، گفت: از همکاران درخواست دارم تا در رعایت نکات حفاظتی در چهار موضوع امنیت و حفاظت اسناد، پرسنلی(افراد)، فیزیکی(اماکن) و فناوری یاری‌گر این اداره کل باشند.

دانلود فایل کتابچه پشت دیوار اطمینان

 

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱