معاون پژوهش جامعه‌الزهرا(س) اعلام کرد:

ثبت نام 197 طلبه در دوره تربیت پژوهشگر

تربیت پژوهشگر

حقانی با بیان اینکه 197 نفر از طلاب در دوره تربیت پژوهشگر ثبت نام کردند، گفت: از این میان 163 نفر به مصاحبه علمی دعوت شدند که نتایج مصاحبه، پایان شهریورماه اعلام می‌شود.

به گزارش روابط عمومی وبین‌الملل، سرکار خانم ریحانه حقانی روز شنبه در گفتگو با واحد خبر، عنوان کرد: سومین دوره طرح تربیت پژوهشگر به همت معاونت پژوهش جامعه‌الزهرا علیهاالسلام در سال تحصیلی جدید برگزار می‌شود.

معاون پژوهش اظهار داشت: این طرح به منظور پرورش و حمایت از استعدادهای پژوهشی و بهره‌گیری از ظرفیت‌های علمی- پژوهشی، از بهمن ماه 96 کلید خورد.

حقانی یادآور شد: طرح تربیت پژوهشگر در شش گروه «تفسیر و علوم قرآن»، «فلسفه و کلام»، «مطالعات زن و خانواده»، «تاریخ اسلام»، «فقه و اصول»، «اخلاق و تربیت»، «تعلیم و تربیت» و «ادبیات عرب»، فعالیت‌های خود را آغاز کرد.

وی افزود: ثبت‌نام این دوره به مدت سه ماه در بازه زمانی بهمن 1396 تا اردیبهشت 1397 صورت گرفت که پس از بررسی فرم‌های دریافتی از مجموع 197 نفر متقاضی شرکت در دوره، 163 نفر به مصاحبه دعوت شدند.

معاون پژوهش تصریح کرد: از میان ثبت‌نام‌کنندگان، 34 نفر که شرایط پذیرش در دوره را نداشتند، جهت عضویت در انجمن‌های علمی پژوهشی و شرکت در دوره‌ها و کارگاه‌های تخصصی، به واحد انجمن‌های علمی پژوهشی معرفی شدند.

حقانی بیان داشت: نتایج مصاحبه این دوره، پایان شهریورماه اعلام و کلاس های دوره از ابتدای مهرماه همزمان با آغاز سال تحصیلی برگزار می‌شود.

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱