ارائه نمونه سوالات مسابقه علمی کوثر

مسابقه علمی کوثر

مدیرکل برنامه ریزی آموزشی و ارزشیابی تحصیلی جامعه‌الزهرا(سلام‌الله‌علیها) از برگزاری پنجمین دوره مسابقه علمی کوثر ویژه طلاب ایرانی و بین‌الملل سطح دو خبر داد.

به گزارش روابط عمومی و بین‌الملل، سيدمحمدهادي حسینی خراسانی در گفتگو با واحد خبر با اشاره به برگزاری پنجمین مسابقه علمی کوثر در جامعه‌الزهرا(سلام‌الله‌علیها) اظهار داشت: این مسابقه به منظور افزایش نشاط علمی و ایجاد رقابت سالم میان طلاب سطح ۲ (ایرانی و بین‌الملل) بخش‌های مختلف آموزشی جامعه‌الزهرا(سلام‌الله‌علیها) از جمله تمام‌وقت، نیمه‌وقت، پاره‌وقت، غیرحضوری و مجازی برگزار می‌شود.

مدیرکل اداره برنامه‌ریزی و ارزشیابی معاونت آموزش با بیان اینکه علاوه بر طلاب جاری جامعه‌الزهرا(سلام‌الله‌علیها)، فارغ التحصیلان نیمسال اول ۹۷-۹۶ هم می‌توانند در این مسابقه شرکت کنند، گفت: در پنجمین دوره مسابقه علمی کوثر، چهار موضوع صرف، نحو، فقه و اصول جهت ارزیابی تخصصی سطح علمی بانوان طلبه ارائه شده است.

حسینی خراسانی تصریح کرد: نفرات اول تا سوم هر موضوع و طلابی که حداقل ۷۰ درصد امتیاز را کسب کرده باشند، از مزایایی چون اولویت جذب در مدرسه استعدادهای برتر، اولویت جهت تحصیل در مقاطع تحصیلی بالاتر و دریافت جوایز بهره‌مند می‌شوند.

وی یادآور شد: مسابقه علمی کوثر، ۶ اردیبهشت ماه سال ۱۳۹۷ در جامعه‌الزهرا(سلام‌الله‌علیها) و برخی شهرستان‌ها (برای طلاب حضوری و مجازی) برگزار می‌شود که مکان دقیق برگزاری مسابقه در شهرستان‌ها در صورت به حدنصاب رسیدن، اعلام خواهد شد.

گفتنی است، نمونه سوالات این مسابقه برای آشنایی طلاب ارائه می‌شود.

نمونه سوالات فقه

نمونه سوالات اصول

نمونه سوالات نحو

نمونه سوالات صرف

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱