تمام مطالب

حضور استاد جامعه‌الزهرا(س) در نخستین نشست «مهدویت در اندیشه رهبر معظم انقلاب»

خانم بهرامی استاد بهرامی در نخستین نشست «مهدویت در اندیشه رهبر معظم انقلاب مدظله‌العالی» که در مرکز پژوهش و نشر مسجد مقدس جمکران برگزار شد، به تبیین «تأثیر باور به مهدویت در امیدبخشی برای حضور حداکثری مردم در عرصه‌ها» پرداخت.

گزارش تصویری/ افتتاح نمایشگاه آفرینه در جامعه الزهرا

افتتاح نمایشگاه آفرینه در جامعه الزهرا (1) نمایشگاه آفرینه در دو بخش دستاوردهای مرکز آموزش‌های آزاد و مهارتی و محصولات و تولیدات بانوان کارآفرین از ۱۴ تا ۲۰ اسفندماه ساعت ۱۰ صبح تا ۱۶ در محل دائمی نمایشگاه های جامعه الزهرا علیهاالسلام پذیرای بازدیدکنندگان است.

افتتاح نمایشگاه آفرینه در جامعه الزهرا

افتتاح نمایشگاه آفرینه در جامعه الزهرا (6) نمایشگاه آفرینه در راستای معرفی ظرفیت‌های بی‌نظیر بانوان جوان متعهد و متخصص با هدف حمایت از تولید ملی و فرهنگ کارآفرینی ‌در دو گرایش علوم و معارف‌اسلامی‌کاربردی و مهارت‌ها و سبک زندگی در جامعه الزهرا علیهاالسلام آغاز به کار کرد.

مدیرکل مرکز آموزش‌های آزاد و مهارتی مطرح کرد:

نمایشگاه آفرینه، میدانی برای نمایش عملی شعار سال

افتتاح نمایشگاه آفرینه در جامعه الزهرا (35) مدیرکل مرکز آموزش‌های آزاد و مهارتی گفت: در نمایشگاه آفرینه، ظرفیت‌بانوان در عرصه‌ علمی و فرهنگی، ‌در دو گرایش‌های علوم و معارف‌اسلامی‌کاربردی و مهارت‌ها و سبک زندگی، با حضور موثر حوزه آزاد و اداره آموزش‌های کوتاه مدت ارائه می‌شود.

آخرین اخبار

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱