برگزاری نشست تعامل میان مسئولان مؤسسه سبک زندگی و مدیر کل امور طلاب و خانواده

مؤسسه آل یاسین

نشست تعامل میان مسئولان مؤسسه سبک زندگی آل یاسین و مدیر کل امور طلاب و خانواده جامعه‌الزهرا علیهاالسلام برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی و بین الملل، نشست مشترک بین مسئولان مؤسسه سبک زندگی آل یس و سرکار خانم عرب خزائلی مدیر کل امور طلاب و خانواده برگزار شد.

در این نشست، سرکار خانم عرب خزائلی ضمن عرض خیر مقدم، گزارشی از عملکرد اداره کل امور طلاب و خانواده ارائه کرد.

مدیر کل امور طلاب و خانواده با اشاره به آسیب های موجود در خانواده طلاب، به بررسی مباحث بنیادی در بین خانواده‌های طلاب ایرانی و غیرایرانی در زمینه مباحث همسرداری و تربیت فرزند پرداخت.

عرب خزائلی همچنین به ظرفیت مهدکودک شکوفه های بهار وابسته به جامعه‌الزهرا علیهاالسلام اشاره کرد و اظهار داشت: در این مهدکودک، طرح «شجره طوبی» برای متون آموزشی مورد الگو قرار گرفته است و متون آموزشی با نگاه به زندگی و سیره اهل بیت علیهم‌السلام و انس با قرآن کریم و همچنین با شیوه «بازی محوری» به کودکان ارائه می‌شود.

در ادامه، حجت‌الاسلام‌والمسلمین فلاحتی از مسئولان مؤسسه آل یس با اشاره به مشکلات و آسیب‌های مربوط به زندگی طلاب، تصریح کرد: برنامه ریزی جهت ارائه محتواهای سازنده در قالب متون و برگزاری کارگاه‌ها می‌تواند به ارتقای مهارتی خانواده طلاب کمک فراوانی کند.

وی تأکید کرد: آگاهی از ظرفیت‌های موجود در جامعه‌الزهرا علیهاالسلام جهت تهیه بسته‌های مهارتی در سبک زندگی اهمیت فراوانی دارد.

در پایان نشست، مهمانان از مهدکودک شکوفه های بهار بازدید کردند و با ظرفیت های این مجموعه آشنا شدند.

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱