آیین آغاز سال تحصیلی جدید جامعه‌الزهرا برگزار می‌شود

آیین آغاز سال تحصیلی

همایش آغاز سال تحصیلی جامعه الزهرا علیهاالسلام روز چهارشنبه از ساعت ۹ تا ۱۱ با حضور شخصیت های علمی و کشوری و لشگری در تالار بیداری اسلامی این موسسه علمی آموزشی برگزار می شود

 به گزارش روابط عمومی و بین‌الملل، آیین آغاز سال تحصیلی ۹۸-۹۷ جامعه‌الزهرا علیهاالسلام با سخنرانی آیت الله مرتضی مقتدایی، دبیر شورای سیاستگذاری حوزه‌های علمیه خواهران و حجت‌الاسلام‌والمسلمین مدنی مدیر جامعه‌الزهرا علیهاالسلام در تالار بیداری اسلامی این موسسه آموزشی برگزار می شود.

این مراسم با حضور نمایندگان بیوت و دفاتر مراجع معظم تقلید، مسئولان نهادهای حوزوی و غیرحوزوی، فضلا، دانش آموختگان و بانوان طلبه، روز چهارشنبه ۴ مهرماه از ساعت ۹ تا ۱۱ برگزار می‌شود.

گفتنی است، جامعه الزهرا علیهاالسلام، بزرگترین حوزه علمیه خواهران جهان تشیع همه ساله میزبان هزاران نفر از بانوان مشتاق علوم و معارف اهل بیت علیهم السلام است. این مرکز آموزشی در سه مقطع سطح دو، سه و چهار تاکنون میزبان بیش از ۵۳ هزار نفر در سطوح مختلف تحصیلی به صورت حضوری، غیرحضوری و مجازی بوده است.

نگارش صد­ها مقاله، پایان‌نامه و کتاب، حضور در مجامع علمی معتبر، تربیت مجتهده ­ها و هزاران مبلغه­ فرهیخته، راه‌اندازی مدارس و مراکز حوزوی و فرهنگی به صورت خودجوش و جهادی در سطح ایران و بیش از 80 کشور جهان توسط دانش‌آموختگان و اعطای دانشنامة رسمی به فارغ التحصیلانِ سطوح دو، سه و چهار  جهت بهره­ مندی آنان از مزایای علمی و استخدامی کشور، برگزاری دروس آزاد حوزوی، از ثمرات این مرکز جامع علوم حوزوی و یادگار امام راحل است.

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱