واکنش کنشگران فضای مجازی جامعه الزهرا به فیلم موهن

حرم امام رضا

کنشگران فضای مجازی جامعه الزهرا علیهاالسلام در حرکتی خودجوش تصاویر پروفایل خود را به حرم امام رضا علیه السلام تغییر دادند.

به گزارش روابط عمومی، در واکنش به فیلم عنکبوت مقدس که در جشنواره کن به نمایش گذاشته و در آن به ساحت مقدس امام رضا علیه‌السلام  اهانت شده است کنشگران جامعه الزهرا علیهاالسلام  اقدام به تغییر عکس پروفایل خود به حرم علی بن موسی‌الرضا علیه‌السلام همراه با هشتک #من_امام_رضایی_ام نمودند. 

سرکار خانم حکمت نیا، رئیس اداره تبلیغ در رسانه‌ها و فضای مجازی در گفتگو با واحد خبر دراین‌باره گفت: متأسفانه فضای این فیلم به‌شدت سیاه نمایی از ایران است و در آن خلاف‌کاران را در حرم امام رضا علیه‌السلام نشان داده تا برای مخاطبان یک ارتباط ذهنی بین این دو ایجاد شود.

وی با اعلام اینکه امروز زمین‌بازی دشمن فضای مجازی است از همه طلاب، اساتید، مبلغین و دانش‌آموختگان ایرانی و غیرایرانی جامعه الزهرا علیهاالسلام خواست تا همراه با کنشگران این موسسه با تغییر تصویر پروفایل و استفاده از هشتک من امام رضایی‌ام در کامنت ها و تغییر وضعیت‌ها به حرم امام رئوف و... ، انزجار خود را نسبت به این‌گونه حرکات خزنده و موهن اعلام نمایند.

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱