اداره امور فرهنگی با همکاری کانون‌های استانی

سلسله دوره‌های توانمندسازی فرهنگی برگزار می‌شود

جبهه سازی فرهنگی

طلاب و دانش آموختگان جامعه الزهرا علیهاالسلام با مباحث مربوط به جبهه سازی فرهنگی آشنا می شوند.

 به گزارش روابط عمومی، سرکار خانم داوودالموسوی از برگزاری سلسله دوره‌های توانمندسازی فرهنگی با موضوع «جبهه سازی فرهنگی» در تابستان 1401 خبر داد.

مدیرکل امور فرهنگی اظهار داشت: نخستین دوره توانمندسازی در زمینه فعالیت فرهنگی، دوره «جبهه سازی فرهنگی» است که در آن ضرورت و ویژگی‌های جبهه فرهنگی، بینش و دانش جبهه سازی، اخلاق در جبهه فرهنگی، ساختار و مدیریت جبهه فرهنگی مورد بحث و بررسی قرار می‌گیرد.

داودالموسوی گفت: ازآنجاکه کانون‌های استانی برای انجام فعالیت‌های مختلف فرهنگی، هدایت و راهبری طلاب در استان خود را بر عهده دارند می‌بایست در زمینه‌های مختلف توانمند شوند، ازاین‌رو اداره کل فرهنگی با همکاری مسئولان کانون‌ها دوره جبهه سازی فرهنگی را برگزار می‌کند.

وی درباره نحوه برگزاری دوره جبهه سازی فرهنگی بیان کرد: این دوره با تدریس سرکار خانم زهرا گرامی، دانش‌آموخته سطح 3 جامعه الزهرا سلام‌الله علیها و کارشناس ارشد از دانشگاه باقرالعلوم، از تاریخ شنبه 11 تیرماه روزهای یکشنبه و سه‌شنبه ساعت 16 الی 17:30 به‌صورت مجازی و به مدت 5 جلسه برگزار می‌شود.

وی همچنین ادامه داد: شرکت در این دوره برای طلاب جامعه الزهرا سلام‌الله علیها و فعالان فرهنگی سراسر کشور مجاز است.

مدیرکل فرهنگی اظهار داشت: هزینه شرکت در دوره برای اعضای کانون‌های استانی رایگان، طلاب و فارغ‌التحصیلان جامعه الزهرا علیهاالسلام با احتساب تخفیف طلبگی مبلغ 25 هزارتومان و عموم فعالین فرهنگی 50 هزار تومان در نظر گرفته شده است.

مدیرکل امور فرهنگی در پایان گفت: علاقه‌مندان می‌توانند تا تاریخ ۱ تیرماه پس از واریز هزینه ثبت‌نام به شماره حساب ۰۱۰۸۲۱۶۰۱۲۰۰۵ یا  شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۱۱۹۹۵۱۲۰۰۹ نزد بانک ملی به نام جامعه الزهرا علیهاالسلام  با مراجعه به سامانه فرهنگی جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها به آدرس https://cul.jz.ac.ir/Account/Login سربرگ دوره‌های آموزشی نسبت به ثبت‌نام در این برنامه اقدام کنند و فیش واریزی را در قسمت مربوطه بارگذاری نمایند. اعضای کانون‌ها در قسمت بارگذاری فیش، تصویر نوشته شده‌ای از نام و نوع عضویت در کانون استان خود را بارگذاری کنند و نیز فعالان فرهنگی جهت ثبت‌نام با شماره ۰۲۵۳۲۱۱۲۱۹۴ تماس بگیرند.

علاقه مندان جهت مطالعه بیشتر درباره این موضوع، کتاب جبهه سازی را از اینجا دریافت کنید.

 عکس خبر

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱