تشریح فعالیت‌های فرهنگی جامعه‌الزهرا(س) در دهه کرامت

دهه کرامت

مدیر کل امور فرهنگی جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها به تشریح فعالیت‌های این اداره کل در دهه کرامت پرداخت.

به گزارش روابط عمومی، سیده ربابه داود الموسوی در گفتگو با واحد خبر، ضمن تبریک و تهنیت دهه کرامت و میلاد ثامن الحجج حضرت علی بن موسی الرضا سلام‌الله‌علیه، از برگزاری برنامه‌های متنوع و مختلف فرهنگی در دهه کرامت خبر داد و اظهار داشت: از برنامه های شاخص اداره کل امور فرهنگی در این ایام، برگزاری جشن میلاد حضرت معصومه سلام‌الله‌علیها و گرامیداشت روز دختر در بوستان نرگس (بانوان) استان قم بود.

وی افزود: در این جشن که طلاب به همراه فرزندان دختر خود حضور داشتند، دعوت عمومی از بانوان و دختران استان قم نیز صورت گرفت.

مدیر کل امور فرهنگی جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها گفت: خوشبختانه جشن روز دختر در بوستان نرگس با استقبال بسیار بالای بانوان قمی و طلاب عزیز همراه شد و خاطره ماندگاری از مراسم گرامیداشت روز دختر و ابراز عشق و محبت به خاندان اهل بیت علیهم‌السلام برای همگان به یادگار ماند.

داودالموسوی اضافه کرد: این مراسم  با سخنرانی استاد توانمند سرکار خانم درویشی، مولودی خوانی، مسابقه، اهدای جوایز به دختران و پذیرایی عمومی همراه بود.

وی در ادامه به بیان دیگر فعالیت‌های فرهنگی در ایام دهه کرامت پرداخت و گفت: تشرّف به حرم مطهر حضرت معصومه علیهاالسلام ویژه کارکنان خواهر مجموعه جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها و مراسم  مولودی‌خوانی ویژه کارکنان برادر مجموعه از برنامه‌های این اداره جهت ابراز ارادت به کریمه اهل بیت، حضرت معصومه علیهاالسلام بود.

مدیر کل امور فرهنگی جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها اظهار داشت: مجموعه جامعه الزهرا سلام الله علیها صبح روز پنجشنبه 19 خرداد، میزبان کاروان خورشید  با حضور جمعی از خادمان آستان قدس رضوی، حامل پرچم متبرّک به حرم امام رضا علیه السلام بود که کارمندان، اساتید و طلاب مجموعه از این فرصت طلایی جهت عرض ارادت به محضر امام رضا علیه السلام استفاده کردند، این مراسم با مولودی‌خوانی مادحین آستان رضوی و سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین شیرازی همراه بود.

داودالموسوی بیان داشت: جشن بزرگ میلاد امام رئوف حضرت علی بن موسی الرضا علیه‌السلام آخرین برنامه فرهنگی جهت تکریم و ابراز ارادت به امام رئوف، حضرت علی بن موسی الرضا علیه‌السلام است که روز شنبه ساعت 17 ویژه عموم بانوان استان قم برگزار می‌شود.

 وی در پایان با اشاره به فعالیت های فرهنگی در فضای مجازی، یادآور شد: کانال معاونت تبلیغ و امور فرهنگی در پیام‌رسان ایتا نیز در ایام دهه کرامت به انتشار محتوای فرهنگی و انتقال مفاهیم ارزشمند در زمینه شناخت آداب زیارت و زوایای مختلف زندگی امام رضا سلام‌الله‌علیه پرداخته که از همه طلاب و مخاطبان گرامی دعوت می‌شود با عضویت در این کانال از مطالب ارزشمند و محتوای فرهنگی تبلیغی به آدرس  https://eitaa.com/jz_mft بهره‌مند شوند.

تصویر خبر

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱