پیرامون همایش کتاب سال بانوان صورت گرفت؛

برگزاری نخستین جلسه بررسی زمینه‌های همکاری جامعه‌الزهرا و دانشگاه قم

2 دانشگاه قم ومعاونت

نخستین جلسه بررسی زمینه‌های همکاری معاونت پژوهش جامعه‌الزهرا ‌علیهاالسلام و دانشگاه قم پیرامون همایش کتاب سال بانوان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی و بین‌الملل، نخستین جلسه بررسی زمینه‌های همکاری معاونت پژوهش جامعه‌الزهرا ‌علیهاالسلام و دانشگاه قم، پیرامون همایش کتاب سال بانوان روز یکشنبه در جامعه‌الزهرا علیهاالسلام برگزار شد.

سرکار خانم دکتر ریحانه حقانی در جلسه‌ای که  با حضور سرکار خانم دکتر نفیسه ساطع مدیر  آموزشی، پژوهشی و فناوری پردیس خواهران دانشگاه قم و جمعی از همکاران مجموعه برگزار شد، به ارائه توضیحاتی درباره امکانات، خدمات و ظرفیت‌های پژوهشی موجود در جامعه‌الزهرا علیهاالسلام پرداخت.

وی در ادامه به برگزاری نخستین همایش کتاب سال بانوان از سوی معاونت پژوهش جامعه‌الزهرا علیهاالسلام اشاره کرد و افزود: در این همایش در گام اول، آثار مکتوب پژوهشگران در قالب کتاب و رساله‌های سطح چهار و دکترا به ویژه در عرصه زن و خانواده دریافت می‌شود و در گام بعدی، شناسایی ظرفیت‌های پژوهشی، خلأها و آسیب‌های عرصه زن و خانواده مورد بررسی و برنامه‌ریزی در آینده قرار می‌گیرد.

معاون پژوهش با بیان اینکه مهم‌ترین کارهای اساسی و بنیادین پس از برگزاری همایش کتاب سال بانوان اتفاق خواهد افتاد، گفت: در فرایند این همایش، بحث حمایت از تولید علم، شناسایی و تجلیل از آثار به ویژه  در حوزه زن و خانواده صورت می‌گیرد.

در ادامه، سرکار خانم دکتر نفسیه ساطع با ابراز خرسندی از برگزاری این همایش، ضمن اشاره به زمینه‌های تعامل دانشگاه قم در زمینه‌های مختلف از جمله حضور  در این همایش، آمادگی این دانشگاه را جهت همکاری در همایش کتاب سال بانوان اعلام کرد.

نخستین همایش کتاب سال بانوان، اسفندماه سال جاری همزمان با ولادت باسعادت حضرت زهرا علیهاالسلام برگزار می‌شود.

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱