اهتمام همه بخش‌ها به ارائه گزارش‌های آماری/ تودیع و معارفه رییس اداره امور نخبگان

مدنی

حجت‌الاسلام والمسلمین مدنی با اشاره به انجام کارهای فراوان در مجموعه بزرگ جامعه‌الزهرا ‌علیهاالسلام گفت: متاسفانه در ارائه گزارش آماری این فعالیت‌ها ضعف جدی وجود دارد، از این رو همه بخش‌ها نسبت به این مساله اهتمام جدی داشته باشند.

به گزارش روابط عمومی و بین‌الملل، حجت‌الاسلام والمسلمین مدنی در جلسه شورای جامعه با اشاره به روایتی از امام صادق علیه‌السلام که می‌فرماید «كُلَّ مُؤْمِنٍ مُلْجَمٌ؛ هر مومني لگام بر دهان دارد.» گفت: گاهی توصیه‌های اخلاقی در روایات با تعبیرات تلخی بیان می‌شود تا تاثیرگذاری بیشتری داشته باشد.

مدیر جامعه الزهرا علیهاالسلام اظهار داشت: در این روایت حضرت تاکید دارند بر اینکه مومن باید بر زبانش کنترل داشته باشد و این کنترل تنها در مورد دروغِ حرام نیست، بلکه در بسیاری موارد «کلام راست» هم حرام است؛ مانند سخن‌چینی، عیب جویی و مواردی از این دست که با وجود صحت، ولی بیان آن جایز نیست.

وی در ادامه با اشاره به اولویت‌بندی برنامه‌های همه بخش‌ها و واحدهای جامعه‌الزهرا علیهاالسلام برای عبور از مشکلات مالی و بودجه‌ای بیان داشت: بودجه برنامه‌های با اولویت یک و برخی برنامه‌های مهم دارای اولویت دو تخصیص داده شده یا می‌شود، ولی برنامه‌های با اولویت سه فعلا بودجه‌ای برایش تخصیص داده نمی‌شود مگر اینکه در درآمد گشایشی حاصل شود.

مدیر جامعه‌الزهرا علیهاالسلام افزود: دستورالعمل تخلفات اداری در کمیته‌ای تدوین و مصوب شده و ابلاغ می‌شود و آیین‌نامه‌های اجرایی آن هم به زودی از سوی همین کمیته تدوین خواهد شد.

وی با بیان این که گزارش اجرایی سه ماهه اول همه واحدها در جلسات جداگانه‌ای استماع شد، گفت: گزارش سه ماهه دوم نیز بر اساس برنامه زمان‌بندی و به صورت منسجم ارائه شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین مدنی به انتشار سالنامه آماری جامعه‌الزهرا علیهاالسلام اشاره کرد و افزود: در این مجموعه بزرگ علمی هر روز کارهای فراوانی انجام می‌شود، ولی متاسفانه در ارائه گزارش آماری این فعالیت‌ها ضعف جدی وجود دارد، از این رو همه بخش‌ها نسبت به این مساله اهتمام جدی داشته باشند.

وی به ارتقای پرتال جامعه‌الزهرا ‌علیهاالسلام و راه‌اندازی زیرسایت‌های مختلف در این پرتال اشاره کرد و از همه بخش‌ها خواست تا نسبت به بارگذاری محتواهای مورد نیاز زیرسایت خود برای ارتباط با طلاب و مخاطبان، جدیت بیشتری داشته باشند.

گفتنی است، در این جلسه از تلاش‌های سرکار خانم مریم اسماعیلی در اداره امور نخبگان و استعدادهای برتر با اهدای لوحی تقدیر و حکم سرکار خانم منیر اسماعیلی برای تصدی مدیریت این اداره به وی اعطا شد.

 

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱