جلسه مشترک میان معاونت پژوهش و مسئولان همایش دکترین مهدویت

جله مشترک پژوهش و دکترین مهدویت

جلسه مشترک میان معاونت پژوهش جامعه‌الزهرا سلام‌الله‌علیها و مسئولان همایش دکترین مهدویت برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی و بین‌الملل، جلسه مشترک میان معاونت پژوهش جامعه‌الزهرا سلام‌الله‌علیها و مسئولان همایش بین‌المللی دکترین مهدویت روز پنجشنبه اول آذرماه در مؤسسه آینده روشن برگزار شد.

در این جلسه سرکار خانم نرگس موحدی، نماینده معاونت پژوهش جامعه‌الزهرا سلام‌الله‌علیها در پانزدهمین همایش بین‌المللی دکترین مهدویت گفت: تا کنون بیش از 50 عنوان مقاله و چکیده از سوی اساتید، طلاب و پژوهشگران جامعه‌الزهرا سلام‌الله‌علیها به دبیرخانه همایش بین‌المللی دکترین مهدویت در جامعه‌الزهرا علیهاالسلام ارسال شده است.

وی تصریح کرد: انتظار می‌رود تعداد مقالات دریافت شده افزایش یابد، همچنین با توجه به چکیده‌های دریافت شده، انتظار می‌رود 20 درصد این مقالات علمی پژوهشی، 50 درصد علمی ترویجی و 30 درصد نیز علمی تخصصی باشد.

در ادامه این جلسه، ضمن اشاره به ضرورت پیش‌بینی‌های لازم جهت چاپ این مقالات در مجلات علمی پژوهشی، علمی ترویجی و علمی تخصصی، راهکارهای مختلف چاپ مقالات دریافتی در پانزدهمین همایش بین المللی دکترین مهدویت، از سوی مسئولان همایش دکترین مهدویت و سرکار خانم حقانی، معاون پژوهش جامعه‌الزهرا سلام‌الله‌علیها مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱