حضور فعالان عرصه خانواده جامعه‌الزهرا(س) در همایش دانشگاه مطهری تهران

گردهمایی طلاب

گردهمایی فارغ التحصیلان معارف اسلامی تهران با حضور فعالان فرهنگی جامعه‌الزهرا علیهاالسلام در عرصه خانواده برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی و بین‌الملل، سرکار خانم ملیحه عرب خزائلی روز شنبه در گفتگو با واحد خبر عنوان کرد: در ایام ولادت باسعادت پیامبر گرامی اسلام صلّی‌الله‌علیه‌وآله‌وسلّم و امام صادق علیه‌السلام گردهمایی جمعی از فارغ‌التحصیلان معارف اسلامی در دانشگاه شهید مطهری تهران با حضور جمعی از بانوان طلبه مقیم تهران برگزار شد.

مدیر کل امور طلاب و خانواده اظهار داشت: با توجه به فرمایشات رهبر معظم انقلاب مدظله‌العالی که فرمودند: «امروز زن ایرانی می تواند مدارج علمی را با حفظ عفاف، حجاب و وقار خود طی کند و در میدان علوم و آگاهی‌های دینی وارد شود بدون آنکه با مانعی روبرو گردد»؛ اداره کل امور طلاب تلاش می‌کند تا ظرفیت‌های فرهنگی در عرصه خانواده را شناسایی کرده و در این عرصه حضور فعال داشته باشد.

عرب خزائلی تصریح کرد: دستاورد اصلی این برنامه، شناخت حلقه‌های ارتباطی مؤثر در بین فعالان عرصه خانواده با  اداره کل امور طلاب و شناسایی ظرفیت‌های عمیق فرهنگی متخصص در حوزه  خانواده در کلان‌شهر تهران بود.

وی یادآور شد: آگاهی از جدول برنامه فعالیت‌ها در زمینه خانواده اسلامی به سبک آیات و روایات و همچنین بررسی آسیب‌ها، مهارت همسرداری، تربیت کودک و زمان‌بندی اجرای کارگاه‌های مهارتی در عرصه ازدواج با شناسایی طلاب جامعه‌الزهرا علیهاالسلام در تهران از  دیگر اهداف این گردهمایی بود.

جهت کسب اطلاعات بیشتر و ارتباط با اداره کل امور طلاب و خانواده با شماره ۰۲۵۳۲۱۲۶۳۲  تماس بگیرید.  

 

 

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱