برگزاری اولین گردهمایی فعالان قرآنی و حدیثی جامعه‌الزهرا(س)

گردهمایی قرآنی حدیثی

مدیر کل امور تربیتی جامعه‌الزهرا علیهاالسلام از برگزاری نخستین گردهمایی فعالان قرآنی و حدیثی در این مجموعه خبر داد.

به گزارش روابط عمومی و بین‌الملل، خانم طیبه سادات طباطبایی روز دوشنبه در گفتگو با واحد خبر، ضمن تبریک میلاد باسعادت حضرت زهرا علیهاالسلام، عنوان کرد: نخستین گردهمایی فعالان قرآنی و حدیثی جامعه‌الزهرا علیهاالسلام روز پنجشنبه دوم اسفند در این مؤسسه علمی حوزوی برگزار شد.

مدیر کل امور تربیتی جامعه‌الزهرا علیهاالسلام اظهار داشت: پیرو تأکیدات رهبر معظم انقلاب مدظله‌العالی مبنی بر اهتمام طلاب به فعالیت‌های قرآنی وحدیثی، اداره قرآن و حدیث با استعانت از پروردگار متعال و عنایت ائمه اطهار علیهم‌السلام، تاکنون دوره‌های مختلف قرآنی شامل ترتیل، حفظ، تثبیت قرآن کریم، روخوانی و روانخوانی، تجوید و همچنین دوره‌های حدیثی از جمله حدیث‌خوانی اصول کافی، نهج‌البلاغه‌خوانی، دوره‌های تربیت مربی نهج‌البلاغه و صحیفه سجادیه، مسابقات و نشست‌های حدیثی را برگزار کرده است.

طباطبایی گفت: در این گردهمایی طلاب و اساتید در نوبت صبح از محضر اساتیدی همچون حجج اسلام‌والمسلمین ملکوتی و راسل و در نوبت عصر از حضور ارزشمند حجج اسلام‌والمسلمین شاه‌حسینی و بنی‌عصار بهره‌مند شدند.

وی افزود: پرسش و پاسخ حضوری طلاب با کارشناسان اداره قرآن و حدیث، تقدیر تعدادی از طلاب فعال در عرصه قرآن و حدیث، تقدیم گواهی نامه دوره‌ها، برگزاری نمایشگاه محصولات قرآنی حدیثی با درصد تخفیف مناسب از دیگر برنامه‌های اجرا شده در این گردهمایی بود.  

مدیر کل امور تربیتی جامعه‌الزهرا علیهاالسلام در پایان تصریح کرد: امید است این گردهمایی که با استقبال و رضایت‌مندی خوب طلاب همراه بود و با هدف تبیین و شناسایی جایگاه قرآن کریم و احادیث اهل بیت علیهم‌السلام در تربیت و تبلیغ و همچنین توانمندسازی طلاب در برگزاری جلسات و محافل قرآنی برگزار شد، توانسته باشد نقش بسزایی در رسیدن به این اهداف والا ایفا کند.

 

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱