نشست پژوهشی گروه علمی اخلاق و تربیت اسلامی برگزار شد

نشست پژوهشی مرکز اخلاق و تربیت

نشست پژوهشی گروه علمی اخلاق و تربیت اسلامی با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین هاشم پور، حجت الاسلام و المسلمین مهدیزاده و جناب دکتر کارامدپیشه برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی و بین الملل، نشست هم‌اندیشی پژوهشی مدیر گروه علمی تعلیم و تربیت اسلامی با طلاب مرکز تخصصی اخلاق و تربیت اسلامی جامعه‌الزهرا(سلام‌الله‌علیها) روز چهارشنبه در آمفی تئاتر همکف ساختمان شهید بهشتی(ره) برگزار شد.

در این نشست که به منظور راه‌اندازی مجله علمی جهت چاپ مقالات علمی طلاب و تشکیل گروه‌های پژوهشی جهت تأمین محتوای مجله تشکیل شده است، حجت الاسلام و المسلمین ولی الله هاشم پور، مدیر گروه علمی آموزشی تعلیم و تربیت اسلامی، حجت الاسلام و المسلمین مهدیزاده سردبیر نشریه اخلاق و تربیت اسلامی و جناب دکتر کارآمدپیشه مدیر گروه پژوهشی تعلیم و تربیت اسلامی به سخنرانی پرداختند.

حجت الاسلام و المسلمین هاشم پور در این نشست، راه اندازی نشریه را فرصتی مغتنم برای پرورش استعداد نویسندگی و تقویت روحیه‌ی پژوهشگری بانوان طلبه دانست.

وی تصریح کرد: با توجه به تعداد زیاد طلاب تعلیم و تربیت و نظر به مطالبات عمومی از این رشته، تشکیل گروه پژوهشی تعلیم و تربیت ضروری به نظر می رسد.

در ادامه، حجت الاسلام المسلمین حسین مهدیزاده با اشاره به ارزش قلم و نگارش در اسلام از بانوان طلبه خواست که فرصت نشریه را مغتنم شمرده و به ویژه دانش پژوهانی که از پایان نامه خود دفاع کردند نسبت به تبدیل فصول پایان نامه به مقاله اقدام کنند.

آقای دکتر حسین کارآمدپیشه نیز عرصه پژوهش را کاری سخت و متفاوت از صرف گذراندن برنامه های آموزشی دانست که در آن برای رسیدن به نقطه مطلوب باید تلاش فراوان داشت.

وی تاکید کرد: ضروری است در راستای ارتقای کیفیت آموزش، تمامی اساتید و طلاب وارد عرصه پژوهش شوند و آموزش از مستقیم (معلم محور) به غیرمستقیم(شاگردمحور) ارتقاء پیدا کند.

مدیر گروه پژوهشی تعلیم و تربیت اسلامی در ادامه با تشریح برنامه های خود در گروه پژوهشی اظهار امیدواری کرد که با همکاری و استقبال طلاب شاهد حضور مؤثر آن ها در عرصه های کلان پژوهشی باشیم.

در پایان نشست، مدیر گروه علمی آموزشی تعلیم و تربیت اسلامی به سؤالات طلاب حاضر در جلسه پاسخ داد.

نشست پژوهشی اخلاق و تربیت اسلامی

نشست پژوهشی مرکز اخلاق و تربیت

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱