غرفه جامعه‌الزهرا(س) در ششمین روز نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم

از بازدید مسئولان کشوری تا اهدای پرچم ضریح امام حسین(ع) به جامعه‌الزهرا(س)

نمایشگاه قرآن

غرفه جامعه‌الزهرا علیهاالسلام در ششمین روز نمایشگاه بین المللی قرآن کریم میزبان جمعی از مهمانان از جمله رئیس غرفه قرآن عتبه حرم امام حسین علیه‌السلام، میرسلیم عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، سردار اشتری فرمانده نیروی انتظامی کشور و غیره بود.

به گزارش روابط عمومی و بین‌الملل، بیست و هفتمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم با شعار «قرآن معنای زندگی» همزمان با ماه مبارک رمضان از ۲۱ اردیبهشت در مصلای امام خمینی (ره) برپا شد که تا ۴ خرداد ادامه دارد.

غرفه جامعه‌الزهرا علیهاالسلام روز پنجشنبه 26 اردیبهشت که ششمین روز برپایی نمایشگاه بین المللی قرآن کریم بود، میزبان جمعی از مهمانان و بازدیدکنندگان قرار گرفت.

در این روز، آقای میرسلیم عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام از غرفه جامعه‌الزهرا علیهاالسلام بازدید کرد و با فعالیت‌های این مجموعه علمی حوزوی آشنا شد، همچنین سردار اشتری فرمانده نیروی انتظامی کشور از دیگر مهمانان این غرفه بود.

آقای صفا السیلاوی رئیس غرفه قرآن عتبه حرم امام حسین علیه‌السلام از دیگر بازدیدکنندگان غرفه جامعه‌الزهرا علیهاالسلام بود که ضمن بازدید از غرفه و آشنایی با فعالیت‌های مجموعه، پرچم ضریح امام حسین علیه‌السلام را به مسئولان جامعه‌الزهرا علیهاالسلام اهدا کرد.

در ششمین روز نمایشگاه، صدا و سیما با خانم احسانی پژوهشگر جامعه‌الزهرا علیهاالسلام مصاحبه‌ای انجام داد که این مصاحبه به صورت مستقیم از شبکه آموزش پخش شد.

وی به ارائه گزارشی از فعالیت‌ها و دستاوردهای قرآنی جامعه‌الزهرا علیهاالسلام در چاپ کتاب، مقاله و پایان‌نامه‌های ممتاز سطح 4 و 3 پرداخت و گفت: امسال نیز همچون سال گذشته، کارشناسان و مشاوران جامعه‌الزهرا علیهاالسلام همه روزه در غرفه مشاوره حضور دارند و به ارائه مشاوره در زمینه‌های مختلف از جمله پاسخ به سؤالات شرعی و شبهات، مشاوره خانواده، مشاوره تحصیلی و مشاوره در موضوعات قرآنی می‌پردازند.

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱