مدیر کل روابط عمومی و بین‌الملل جامعه‌الزهرا(س) اعلام کرد:

فعالیت 36 مشاور جامعه‌الزهرا(س) در نمایشگاه قرآن/ پاسخگویی به بیش از 450 نفر

نمایشگاه قرآن

حجت‌الاسلام‌والمسلمین اندیشه با بیان اینکه 36 مشاور از سوی جامعه‌الزهرا علیهاالسلام در بیست و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم حضور داشتند، گفت: در کمتر از دو هفته فعالیت غرفه جامعه‌الزهرا علیهاالسلام در نمایشگاه قرآن، بیش از 450 مورد مشاوره توسط کارشناسان جامعه‌الزهرا علیهاالسلام صورت گرفت.

به گزارش روابط عمومی و بین‌الملل، حجت‌الاسلام‌والمسلمین هادی اندیشه روز یکشنبه در گفتگو با واحد خبر، با اشاره به پایان کار بیست و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم، عنوان کرد: غرفه جامعه‌الزهرا علیهاالسلام از جمله غرفه‌های فعال بخش حوزوی در نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم بود.

مدیر کل روابط عمومی و بین‌الملل جامعه‌الزهرا علیهاالسلام تصریح کرد: روزانه سه مشاور و کارشناس از سوی جامعه‌الزهرا علیهاالسلام در نمایشگاه حضور داشتند و در حوزه‌های تخصصی قران و حدیث، تربیت فرزند، خانواده و فقهی و اعتقادی به ارائه مشاوره می‌پرداختند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین اندیشه افزود: در طول 12 روز فعالیت غرفه جامعه‌الزهرا علیهاالسلام، 36 مشاور از ساعت ۱۷ تا ۲۴ در نمایشگاه حضور داشتند و به سوالات مراجعه کنندگان پاسخ دادند.

وی یبان داشت: طبق آمار ثبت شده، بیش از 450 مورد مشاوره از سوی مشاوران جامعه‌الزهرا علیهاالسلام در نمایشگاه صورت گرفته که بیشترین مورد مراجعه به مباحث خانواده و تربیت فرزند اختصاص داشت.

مدیر کل روابط عمومی و بین‌الملل جامعه‌الزهرا علیهاالسلام به دیگر فعالیت‌های غرفه جامعه‌الزهرا علیهاالسلام اشاره کرد و گفت: در این غرفه، دستاوردهای آموزشی، پژوهشی، فرهنگی و تبلیغی جامعه‌الزهرا علیهاالسلام در معرض دید بازدیدکنندگان قرار گرفت.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین اندیشه ادامه داد: ارائه نمونه‌‌هایی از پایان‌نامه‌ها، تحقیقات و کتاب‌های منتشر شده در زمینه علوم قرآنی از سوی طلاب و اساتید این مؤسسه از دیگر فعالیت‌های این غرفه بود که کارشناسان علوم قرآنی جهت مشاوره پژوهشگران در این غرفه حضور داشتند.

وی همچنین به برگزاری مسابقه فرهنگی تربیتی «ضیافت اندیشه» و استقبال بازدیدکنندگان از این مسابقه اشاره کرد و یادآور شد: یکی از رویدادهای این نمایشگاه، اهدای پرچم ضریح امام حسین علیه‌السلام به غرفه جامعه‌الزهرا علیهاالسلام بود که از سوی رئیس غرفه قرآن عتبه حرم امام حسین علیه‌السلام ضمن بازدید از این غرفه صورت گرفت.

 

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱