بازدید رئیس نظارت و بازرسی جامعه‌الزهرا(س) از نمایشگاه «با روح خدا در ماه خدا»

image_2019_5_26-11_21_3_835_P8m

حجت‌الاسلام‌والمسلمین یوسفیان از نمایشگاه عکس و پوستر «با روح خدا در ماه خدا» بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی و بین‌الملل، حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمدجعفر یوسفیان رئیس نظارت و بازرسی جامعه‌الزهرا علیهاالسلام روز شنبه (4 خرداد) با حضور در مدرسه علمیه طیبات از نمایشگاه «با روح خدا در ماه خدا» که همزمان با ماه مبارک رمضان و در آستانه رحلت جانسوز حضرت امام خمینی(ره) برپا شده است، بازدید کرد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین یوسفیان ضمن قدردانی از برگزاری این نمایشگاه و تناسب آن با ماه مبارک رمضان و رحلت حضرت امام خمینی(ره) جهت استفاده بیشتر از نمایشگاه، پیشنهاد داد: مطالب نمایشگاه می‌تواند در اختیار بخش‌های دیگر به ویژه طلاب غیرحضوری قرار گیرد تا علاوه بر صرفه‌جویی در هزینه‌ها، طلاب استفاده بیشتری از معنویّت و توصیه‌های حضرت امام راحل(ره) در ماه مبارک رمضان و سبک زندگی ایشان داشته باشند.

رئیس نظارت و بازرسی جامعه‌الزهرا علیهاالسلام تصریح کرد: یکی از محاسن نمایشگاه این است که مطالب به صورت تصویری است و مخاطب را به خود جذب می‌کند؛ منتهی باید در گزینش مطالب و تناسب موضوع با عکس دقت بیشتری داشت، زیرا با توجه به تأثیر عکس در ذهن مخاطب از این طریق پیام‌ها سریعتر منتقل می‌شوند.

وی همچنین از قفسه مهربانی، میز کتاب (نذر در گردش) و مقرّ قرآنی نیز بازدید کرد و گفت: طرح همیاری طلاب و قرار دادن کتاب‌های درسی، اخلاقی و علمی که به عنوان نذر در گردش در اختیار طلاب قرار می‌گیرد، بسیار کار پسندیده‌ای است.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین یوسفیان تأکید کرد: تدبر در قرآن کریم به طور مستمر، موجب برکت و رشد و تعالی طلاب می‌شود که این فعالیت‌ها و خدمات قابل قدردانی است.

خانم رهبرپور مدیر مدرسه علمیه طیبات نیز از حضور آقای یوسفیان در این نمایشگاه قدردانی کرد واظهار داشت: بازدید مسئولان از نمایشگاه موجب دلگرمی واحد تربیتی مدرسه و استفاده از نظرات و پیشنهادات اصلاحی ایشان می‌شود تا در آینده کارها با قوّت بیشتر ارائه شود.

 

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱