دیدار مدیر جامعه‌الزهرا(س) با یکی از خانواده‌های مدافع حرم

دیدار مدیر جامعه با خانواده مدافع حرم

حجت‌الاسلام‌والمسلمین مدنی و جمعی از کارکنان اداره کل امور طلاب و خانواده جامعه‌الزهرا علیهاالسلام با خانواده یکی از مدافعان حرم دیدار کردند.

به گزارش روابط عمومی و بین‌الملل، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سیدمحمود مدنی مدیر جامعه‌الزهرا علیهاالسلام به همراه جمعی از کارمندان اداره کل امور طلاب و خانواده به منظور ابراز همدردی و تکریم خانواده های مدافعان حریم ولایت با یکی از طلاب بین‌الملل جامعه‌الزهرا علیهاالسلام که همسر یکی از مدافعان حرم است، دیدار کردند.

همسر طلبه محترم از مدافعان حرم بوده و هم اکنون توسط دولت آذربایجان به حبس محکوم شده است. این خانواده با هدف پیروی از مکتب اهل بیت علیهم‌السلام و ارادت به مذهب تشیع و گسترش و نشر آن، از کشور خود هجرت کرده و به ایران آمده اند.

 در این دیدار صمیمانه که با حضور اعضای خانواده این طلبه بین‌الملل انجام شد، جریان شکل‌گیری بیداری اسلامی و جنبش‌های تشیع در سال‌های گذشته مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

با توجه به اینکه مخالفان در کشور آذربایجان تمام تلاش خود را در زمینه محو و سرکوبی شیعیان انجام داده و بسیاری از آنها را به بهانه‌های واهی به زندان انداخته‌اند؛ با این وجود مذهب تشیع در آذربایجان همچنان محکم و استوار به راه خود ادامه می‌دهد و هر سال به آمار زوار اربعین به صورت چشمگیری افزوده می‌شود. 

حجت‌الاسلام‌والمسلمین مدنی مدیر جامعه‌الزهرا علیهاالسلام در این دیدار اظهار داشت: مسیر تشیع و اسلام همیشه با مشکلاتی همراه بوده است اما در نهایت حق همیشه پیروز میدان است.

وی به داستان حضرت یوسف علیه‌السلام در زندان و تبعید به عنوان نمونه قرآنی زندگی انبیا و اولیای الهی در طول تاریخ یاد کرد و گفت: خداوند پس از آزادی حضرت یوسف علیه‌السلام از زندان، ایشان را عزیز مصر قرار داد؛ نمونه دیگر می‌توان به زندانی‌های طولانی‌مدت حضرت امام موسی بن جعفر علیه‌السلام اشاره کرد.

مدیر جامعه‌الزهرا علیهاالسلام تصریح کرد: در قرن معاصر نیز شیعه همواره دستخوش فراز و نشیب‌های زیادی از جمله زندانی‌ها و تبعیدها بوده است که می‌توان به 15 سال تبعید و زندانی حضرت امام خمینی رحمه‌الله‌علیه اشاره کرد که نمونه این صبر و استقامت در مقابل فشارهای دشمنان، شیوه امامان و اولیای ما بوده است.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین مدنی تأکید کرد: شما سلمان‌ها و ابوذرهای انقلاب اسلامی هستید و ما به وجود شما افتخار می‌کنیم.

وی در پایان، آرزوی آزادی از زندان را برای این مجاهد بزرگ از خداوند منان خواستار شد.

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱