برگزاری دومين دوره آزمون جامع طلاب سطح چهار مرکز تخصصی تفسير و علوم قرآن

آزمون جامع تفسیر

دومين دوره آزمون جامع طلاب سطح چهار مرکز تخصصی تفسير و علوم قرآن با حضور 13 طلبه سطح چهار این مرکز در قالب آزمون کتبی و شفاهی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی و بین‌الملل، دومين دوره آزمون جامع طلاب سطح 4 مرکز تخصصی تفسير و علوم قرآن با حضور 13 نفر از طلاب سطح چهار جامعه‌الزهرا علیهاالسلام در دو گرایش «تفسیر تطبیقی» و «علوم و معارف قرآن» برگزار شد.

در راستای ارزشیابی نهایی توانمندی‌های آموزشی و پژوهشی طلاب سطح 4 با استناد به ماده21 آئین‌نامه آموزشی، دومین دوره آزمون جامع طلاب ورودی سال‌ 94، در  دو گرايش تفسير تطبيقي و علوم و معارف قرآن، در تیرماه 1398 برگزار شد.

طبق ضوابط آیین‌نامه، طلابی مجاز به شرکت در آزمون جامع هستند که کلیه واحدهاي درسی «به جز رساله علمی» را با موفقیت به پایان رسانده باشند.

آزمون کتبی در روزهای 15 تا 17 تیرماه و آزمون شفاهی در روز 18 و 19 تیر در مرکز تخصصی تفسیر با حضور 6 نفر از اساتید گروه تفسیر و علوم قرآن جامعه‌الزهرا علیهاالسلام برگزار شد.

مدیرگروه علمی مرکز تخصصی تفسیر  حجت‌الاسلام‌والمسلمین‌  دکتر سیدحسین شفیعی دارابی به همراه آقای صادقی دبیر آموزشی گروه علمی تفسیر و علوم قرآن ضمن بازدید از جلسه برگزاری آزمون از نزدیک در جریان نکات کمی و کیفی اجرای این آزمون قرار گرفتند.

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱