فراخوان ثبت نام مهدکودک شکوفه‌های بهار در نوبت عصر

ثبت نام مهد کودک

مدیر مدرسه علمیه فائزات از فراخوان ثبت نام مهدکودک شکوفه‌های بهار در نوبت عصر خبر داد.

به گزارش روابط عمومی و بین الملل مدیر مدرسه علمیه فائزات روز شنبه در گفتگو با واحد خبر عنوان کرد: با توجه به تحصیل برخی بانوان طلبه در نوبت عصر، پذیرش کودکان در مهد کودک شکوفه‌های بهار وابسته به جامعه‌الزهرا علیهاالسلام در نوبت عصر فراهم شده است.

مدیر مدرسه علمیه فائزات افزود: با پیگیری‌های انجام شده، بنا بر موافقت مدیر جامعه‌الزهرا علیهاالسلام و تعامل با مدیر اداره کل امور طلاب وخانواده‌ها، بانوان طلبه می‌توانند با ثبت نام فرزندان خود در مهد کودک در نوبت عصر از تخفیف 10 درصد بهره‌مند شوند.

رستمی با بیان اینکه در مهد کودک شکوفه‌های بهار، کودکان یک تا 6 سال پذیرش می‌شوند، تصریح کرد: این تخفیف ویژه  طلابی است که فرزندان خود را در مهدکودک وآمادگی شیفت عصر ثبت نام کنند.

وی یادآور شد: با توجه به فراهم شدن انتقال طلاب از مدارس علمیه نوبت صبح جامعه‌الزهرا علیهاالسلام به نوبت عصر، زمان ثبت نام آمادگی تا 5 شهریور و زمان ثبت نام فرزندان یک تا 5 سال تا آخر شهریور است.  

مدیر مدرسه علمیه فائزات با بیان اینکه ثبت نام کودکان یک تا پنج سال به صورت اینترنتی انجام می‌شود، افزود: علاقه‌مندان جهت ثبت نام به سامانه ثبت نام مهد کودک به نشانی https://mahd.jz.ac.ir مراجعه کنند.

رستمی تصریح کرد: طلاب علاقمند جهت پیش ثبت نام آمادگی در شیفت عصر می‌توانند تا 5 شهریور با شماره تلفن‌های 32112419 و 32112523 از ساعت 8  تا 12 تماس بگیرند.

وی با اشاره به اینکه تنها با دریافت کد رهگیری، ثبت نام کودک قطعی می‌شود، از متقاضیان درخواست کرد در جهت تعامل مناسب و سازنده با مهد کودک شکوفه‌های بهار، آیین‌نامه ضوابط و مقررات این مجموعه را با دقت مطالعه کرده و پس از تهیه مدارک مورد نیاز، برای ثبت نام اقدام کنند.  

مدیر مدرسه علمیه فائزات عنوان کرد: با توجه به ظرفیت پذیرش در نوبت عصر، امکان ثبت نام کودکان به صورت آزاد نیز وجود دارد.

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱