حضور دانشجویان دانشگاه آیت‌الله بروجردی در جامعه‌الزهرا(س)

جامعه الزهرا

دانشجویان دانشگاه آیت‌الله‌العظمی بروجردی شهرستان بروجرد به مدت دو روز در جامعه‌الزهرا(سلام‌الله‌علیها) حضور یافتند.

به گزارش روابط عمومی و بین الملل، 45 نفر از دانشجویان دانشگاه آیت الله‌العظمی بروجردی شهرستان بروجرد به مدت دو روز در جامعه‌الزهرا(سلام‌الله‌علیها) حضور یافتند و از بخش های مختلف این مؤسسه بازدید کردند.

زیارت حرم مطهر حضرت معصومه(سلام‌الله‌علیها)، زیارت مسجد مقدس جمکران و تعامل جامعه‌الزهرا(سلام‌الله‌علیها) با دانشگاه‌های سراسر کشور از جمله اهداف حضور دانشجویان در این مؤسسه علمی حوزوی بود.

در مدت حضور آنان پس از اسکان در خوابگاه حضرت خدیجه(سلام‌الله‌علیها)، برنامه‌های مختلف فرهنگی از جمله نشست فرهنگی با موضوع عفاف و حجاب، جنگ احکام، مباحث اخلاقی و جشن میلاد حضرت رقیه(سلام‌الله‌علیها) برگزار شد.

دانشجویان این دانشگاه با بخش‌های مختلف جامعه‌الزهرا(سلام‌الله‌علیها) آشنا شدند و کارشناس اداره کل امور فرهنگی درخصوص بخش‌های مختلف این مجموعه و نحوه فعالیت آنان و نیز مراحل پذیرش طلاب در این حوزه علمیه توضیحاتی را به دانشجویان ارائه کرد.

در جریان حضور و بازدید دانشجویان از این مؤسسه، نشست «عفاف و حجاب» با حضور سرکار خانم درویشی استاد جامعه‌الزهرا(سلام‌الله‌علیها) برگزار شد.

استاد جامعه‌الزهرا(سلام‌الله‌علیها) در این نشست به بیان احکام پوشش و حجاب و تبیین ضرورت رعایت حجاب و عفاف در جوامع مختلف و ضرورت اخلاق‌مداری جهت موفقیت در امور مختلف و روابط اجتماعی پرداخت.

گفتنی است؛ جامعه‌الزهرا(سلام‌الله‌علیها) در برنامه‌های اردوی سفر اربعین حسینی و اردوی راهیان نور سال 96، ضمن حضور در دانشگاه آیت‌الله‌العظمی بروجردی، تعاملاتی با این دانشگاه داشته است.

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱