اعلام برگزیدگان مسابقه کتابخوانی ویژه نمایندگان تربیتی سرویس‌های نقلیه

مسابقه کتابخوانی بزرگترین فریضه

مدیرکل امور تربیتی جامعه‌الزهرا(سلام‌الله‌علیها) از برگزاری مسابقه ویژه نمایندگان تربیتی سرویس‌های نقلیه در اسفند و فروردین ماه و اعلام برگزیدگان این مسابقه خبر داد.

به گزارش روابط عمومی و بین‌الملل، سرکار خانم طیبه‌سادات طباطبایی روزپنجشنبه درگفتگو با واحد خبر، عنوان کرد: در ادامه طرح برنامه های مربوط به نمایندگان تربیتی سرویس‌های نقلیه، مسابقه کتابخوانی برگرفته از کتاب «بزرگترین فریضه» تألیف حضرت آیت الله مصباح یزدی ویژه این نمایندگان برگزار شد.

مدیر کل امور تربیتی جامعه‌الزهرا(سلام‌الله‌علیها) اظهار داشت: این مسابقه به منظور ترویج و تعمیق بیشتر مبانی علمی، معرفتی و عملیاتی فریضه امر به معروف و نهی از منکر برگزار و این اثر ارزشمند به نمایندگان تربیتی معرفی شد.

طباطبایی تصریح کرد: در این مسابقه پنج نفر از برگزیدگان به نام‌های خانم‌ها؛ فاطمه تراشیانی از مدرسه علمیه نیمه‌وقت عصر، منیره‌سادات حسینی از مدرسه علمیه نیمه‌وقت عصر، ام‌البنین دارابی از مرکز تخصصی تفسیر و علوم قرآن، زهرا ظهرابی از مدرسه علمیه نیمه‌وقت صبح و بتول‌سادات قریشی از مدرسه علمیه نیمه‌وقت صبح به قید قرعه انتخاب شدند که جوایزی به آنان اهدا می شود.

 

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱