تربیت 30 کارشناس تدوینگر متون درسی در جامعه الزهرا

کارشناسان تدوینگر متون

30 نفر از بانوان طلبه سطح سه و چهار جامعه الزهرا علیهاالسلام موفق به اخذ گواهینامه پایان دوره تربیت کارشناس تدوینگر متون درسی شدند.

به گزارش روابط عمومی و بین‌الملل، اختتامیه دوره‌های تربیت تدوینگر متون درسی روز چهارشنبه 29 آبان همزمان با آیین رونمایی از 12 جلد کتاب تألیفی و تدوینی جامعه الزهرا علیهاالسلام در تالار بیداری اسلامی برگزار شد.

در این مراسم، آیت‌الله مقتدایی رئیس شورای سیاستگذاری حوزه‌های علمیه خواهران، حجت‌الاسلام والمسلمین مدنی مدیر جامعه الزهرا علیهاالسلام، حجت‌الاسلام والمسلمین حصاری معاون پژوهش حوزه‌های علمیه خواهران، خانم حقانی معاون پژوهش جامعه الزهرا علیهاالسلام و برخی مسئولان و علما و فضلای حوزه‌های علمیه حضور داشتند و علاوه بر رونمایی کتب تألیفی و تدوینی جامعه الزهرا علیهاالسلام، گواهی پایان دوره تربیت کارشناس تدوینگر متون درسی را به فراگیران اعطا کردند.

دفتر تدوین متون و منابع درسی زیر نظر معاونت پژوهش جامعه الزهرا علیهاالسلام از مهر ماه سال 97 اقدام به برگزاری دوره تربیت تدوینگر کرد و دو کارگاه تخصصی تربیت تدوینگر متون درسی به صورت مجزا در سطح سه و چهار برگزار شد.

فراگیران این دوره در دو ترم تحصیلی طی 370 ساعت به آموزش مباحث عملی و نظری پرداختند و در نهایت 30 نفر از بانوان طلبه سطح سه و چهار به عنوان کارشناس تربیت تدوینگر این دوره را با موفقیت به پایان رساندند.

در طول دوره، شرکت‌کنندگان گروه سطح سه اقدام به تدوین 15 جلد کتاب کردند و شرکت‌کنندگان گروه سطح چهار توانستند 16 جلد کتاب را با موفقیت تدوین کنند، ارزیابی بیش از 15 جلد کتاب تدوین شده نیز از دیگر فعالیت‌های فراگیران این دوره بوده است.

از دیگر فعالیت‌های فراگیران دوره تربیت تدوینگر، ارائه 23 مقاله در قالب دو جلد کتاب با موضوع نقد و ارزیابی کتاب های درسی بود که منطبق با استانداردهای تدوین متون درسی توسط شرکت‌کنندگان دوره تربیت تدوینگر به چاپ رسیده است و می‌تواند مورد استفاده پژوهشگران این حوزه قرار گیرد.

برخی از کتب رونمایی شده در جامعه الزهرا علیهاالسلام توسط چند نفر از کارشناسان تدوینگر این دوره‌ها مورد تدوین قرار گرفتند.

مراسم اختتامیه دوره تربیت تدوینگر همزمان آیین رونمایی از 12 کتاب تألیفی و تدوینی جامعه الزهرا علیهاالسلام برگزار شد و 30 نفر از شرکت‌کنندگان این دوره، گواهی پایان دوره دریافت کردند.

 

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱