از سوی اداره دانش آموختگان جامعه الزهرا (س)؛

همایش «خانواده پایدار» در کرمان برگزار شد

همایش خانواده پایدار-کرمان

نخستین همایش از سلسله‌همایش‌های «خانواده پایدار» ویژه فارغ التحصیلان، طلاب در حال تحصیل غیرحضوری و مجازی و مبلغان ساکن استان‌ کرمان در شهر کرمان برگزارشد.

به گزارش روابط عمومی و بین‌الملل، نخستین همایش از سلسله‌همایش‌های «خانواده پایدار» ویژه فارغ التحصیلان، طلاب در حال تحصیل غیرحضوری و مجازی و مبلغان ساکن استان‌ کرمان در شهر کرمان برگزارشد.

این همایش روزهای 6 تا 8 آذر با حضور بیش از 150 نفر از دانش‌آموختگان، طلاب در حال تحصیل غیرحضوری و مجازی و مبلغان ساکن استان‌ کرمان در حوزه علمیه فاطمیه شهر کرمان برگزار شد.

در حاشیه همایش، نمایشگاهی به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج برپا شد و دو مسابقه کتابخوانی در طول این سه روز ویژه شرکت کنندگان صورت گرفت.

جامعه‌الزهرا علیهاالسلام به عنوان بزرگترین حوزه علمیه خواهران در جهان تشیع است که یکی از رسالت‌های عظیم این مجموعه، آشنایی طلاب باجایگاه خانواده و راه‌های تحکیم آن همچنین آشنایی با اصول و فنون تبلیغ جهت ترویج و تحکیم خانواده است.

در این راستا، همایش «خانواده پایدار» با محوریت «مهارت‌های پاسخگویی به سؤالات دینی» و «مهارت‌های همسرداری» از سوی اداره دانش‌آموختگان و با همکاری اداره فرهنگی معاونت فرهنگی و تبلیغی جامعه‌الزهرا علیهاالسلام در استان‌های مختلف کشور برگزار می‌شود.

آموزش مهارت‌های تبلیغی، برقراری ارتباط مستمر جامعه‌الزهرا علیهاالسلام با بانوان طلبه، ایجاد ارتباط پویا میان فارغ التحصیلان، ارتقای سطح معرفتی، بینشی، گرایشی و مهارتی افراد از جمله اهداف برگزاری سلسله‌همایش‌های«خانواده پایدار» هستند.

همایش های استانی تاکنون در استانهای اصفهان، تهران و البرز، قم، مازندران و گلستان، خراسانهای رضوی شمالی و جنوبی، مرکزی برگزار شده است و به یاری خدا برگزاری همایش در استان فارس درحال پیگیری است.

 

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱