فعالیت‌های آموزشی جامعه الزهرا بدون هیچ خللی در حال انجام است

بازدید از امتحانات

مدیر جامعه الزهرا علیهاالسلام با اشاره به اینکه فعالیت‌های آموزشی جامعه الزهرا بدون هیچ خللی در حال انجام است، گفت: معاونان جدید «آموزشی و تربیتی» و «فرهنگی تبلیغی» پس از طی مراحل و روال اداری هفته آینده معرفی می‌شوند.

به گزارش روابط عمومی و بین الملل، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمود مدنی صبح امروز در حاشیه بازدید از فرایند برگزاری امتحانات پایانی طلاب حضوری جامعه الزهرا علیهاالسلام در گفتگو با واحد خبر با تبریک ایام 9 دی و 19 دی که به هفته بصیرت نامگذاری شده است، گفت: همزمان دو فعالیت مهم این موسسه علمی در سال جاری در حال انجام است؛ پذیرش جامعه الزهرا علیهاالسلام آغاز شده که امیدواریم ظرفیت خوبی را در سطوح کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری در سال تحصیلی آینده پذیرش کنیم و در کنار فعالیت مهم پذیرش، آزمون‌های پایانی میان‌سال اول هم در حال برگزاری است.

وی افزود: برنامه‌های جامعه الزهرا علیهاالسلام با برنامه‌ریزی و تدبیر دقیقی که شده با وجود مشکلات عدیده مالی و بودجه‌ای در حال انجام است و امیدواریم هیچ یک از برنامه‌های اصلی به دلیل مشکلات مالی تعطیل نشود، بلکه با صرفه‌جویی در هزینه و کار جهادی و تعطیل کردن برخی فعالیت‌های جانبی بتوانیم برنامه‌های اصلی را پیگیری و اجرا کنیم.

مدیر جامعه الزهرا علیهاالسلام افزود: به همه مدیران مدارس، مراکز و واحدها عرض می‌کنم که همه برنامه‌های آموزشی با قدرت و قوت ادامه دارد و هیچ تغییر، خلل و اشکالی در امور به وجود نیامده است. مصوباتی که نسبت به آموزش انجام شده در یک بازه مناسب زمانی اجرا خواهد شد و اگر احساس کنیم مصوبه‌ای با مشکلات جدی مواجه است امکان مذاکره مجدد و طرح در هیات امنا وجود دارد و هیات امنا همواره از نظرات کارشناسان استقبال کرده است.

وی اضافه کرد: معاونان جدید «آموزشی و تربیتی» و «فرهنگی تبلیغی» پس از طی مراحل و روال اداری هفته آینده معرفی می‌شوند و با توجه به استعفای حجت‌الاسلام والمسلمین شهیدی از معاونت آموزش، از ایشان در بخش‌های دیگری که خودشان تمایل داشته باشند استفاده خواهد شد.

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱