همکاری آموزش و پرورش قم و ستاد همکاری های حوزه و آموزش و پرورش در پذیرش جامعه الزهرا

بخشنامه مدیر کل

اداره کل آموزش و پرورش استان قم و ستاد همکاری های حوزه و آموزش در جریان پذیرش جامعه الزهرا علیهاالسلام همکاری قابل تحسینی با این موسسه علمی دارند.

 

به گزارش روابط عمومی و بین الملل، اداره کل آموزش و پرورش استان قم و ستاد همکاری های حوزه و آموزش در جریان پذیرش جامعه الزهرا علیهاالسلام همکاری قابل تحسینی با این موسسه علمی دارند.

دکتر علیرضا حاجیان زاده، مشاور وزیر و دبیر ستاد همکاری های حوزه و آموزش و پرورش و مجموعه همکاران این ستاد ضمن همکاری و مساعدت در زمینه تبلیغات پذیرش، راه های ارتباطی مناسبی به روابط عمومی جامعه الزهرا علیهاالسلام معرفی کردند.

همچنین حمید رضا شیخ الاسلام، مدیرکل آموزش و پرورش استان قم به منظور شرکت دختران دانش آموز و بانوان فرهنگی در آزمون ورودی جامعه الزهرا علیهاالسلام، اطلاعیه این مجموعه حوزوی را به مدیران مناطق بخشنامه و از آنان خواسته است پوستر و شرایط شرکت در آزمون جامعه الزهرا را در معرض دید دانش آموزان قرار دهند و در پرتال های وابسته درج کنند. 

ضمن تقدیر از این اقدامات امیدواریم دیگر نهادها و مراکز علمی، آموزشی و فرهنگی نیز با الگوگیری از این مشارکت صمیمانه گامهای موثری در این زمینه بردارند. 

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱